Ring voorbeelden

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Marije
Bead Fan
Contacteer:
Ring voorbeelden

Bericht door Marije » za 12 apr 2003 15:38

Hoi Sandra, als ik bij voorbeelden kijk, rijgen klik en dan ring, zouden er 2 voorbeelden moeten zijn maar allebei de plaatjes werken niet....zou je er eens naar willen kijken? Ik ben toch wel benieuwd
Thanx
xxx Marije

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 apr 2003 19:40

:) bedankt voor het melden. tja ik bekijk mijn eigen site niet zo vaak....en zie dit soort fouten daarom ook niet zo snel. net gekeken, bleek klein foutje in de code te zijn, nu kan je het wel zien. :)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 12 apr 2003 19:49

Hai Sandra, bij mij werken ook 2 voorbeelden niet,die met rijgen en kettelen (wire).
groetjes hennie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 apr 2003 20:21

...ik heb al zoveel voorbeelden onder rijgen...als je op de rechtermuisknop klik op de voorbeeld en vervolgens op eigenschappen / properties, krijg je bestandsnaam te zien. kan je die dan vervolgens posten op het forum? heb in ieder geval net op mijn voorbeeldenpagina zitten kijken en 2 voorbeelden gevonden die het niet doen...maar ga nu maar stoppen met verder surfen want ik heb zo 'n duffe kop, weet ook niet waarom. :S

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 apr 2003 20:36

of nee, laat maar met opnoemen welke voorbeelden niet te vinden zijn. ik maak wel een keer een script waarmee in 1x ALLE voorbeelden op 1 pagina wordt getoond waardoor ik snel kan zien welke niet gevonden zijn.

reden waarom het zo rommelig is, is omdat de voorbeelden niet allemaal op dezelfde server opgeslagen zijn omdat ze zoveel ruimte kosten en ook voor zoveel dataverkeer zorgt.

Gesloten