Hoi Sandra, als ik bij voorbeelden kijk, rijgen klik en dan ring, zouden er 2 voorbeelden moeten zijn maar allebei de plaatjes werken niet....zou je er eens naar willen kijken? Ik ben toch wel benieuwd
Thanx
xxx Marije
Ring voorbeelden
...ik heb al zoveel voorbeelden onder rijgen...als je op de rechtermuisknop klik op de voorbeeld en vervolgens op eigenschappen / properties, krijg je bestandsnaam te zien. kan je die dan vervolgens posten op het forum? heb in ieder geval net op mijn voorbeeldenpagina zitten kijken en 2 voorbeelden gevonden die het niet doen...maar ga nu maar stoppen met verder surfen want ik heb zo 'n duffe kop, weet ook niet waarom. :S
of nee, laat maar met opnoemen welke voorbeelden niet te vinden zijn. ik maak wel een keer een script waarmee in 1x ALLE voorbeelden op 1 pagina wordt getoond waardoor ik snel kan zien welke niet gevonden zijn.
reden waarom het zo rommelig is, is omdat de voorbeelden niet allemaal op dezelfde server opgeslagen zijn omdat ze zoveel ruimte kosten en ook voor zoveel dataverkeer zorgt.
reden waarom het zo rommelig is, is omdat de voorbeelden niet allemaal op dezelfde server opgeslagen zijn omdat ze zoveel ruimte kosten en ook voor zoveel dataverkeer zorgt.