Hee wat een goeie tip, beetje stom misschien maar daar heb ik nooit zo opgelet op die vlaggetjes.
Ga ik ook eens proberen.
Bedankt!
Shoutbox op forum?
Ja, ik snap wel waarom Jewel het bedoelt, ik heb soms ook zo iets van 'hé, nu zou ik wel ff willen zeggen dat ik nerveus ben omdat het mijn eerste stagedag is, of dat ik triest ben omwille van dit of dat, maar een nieuwe topic ervoor starten is ook wat overdreven!'
Maar de redenen om het niet te doen, snap ik natuurlijk ook wel
Maar de redenen om het niet te doen, snap ik natuurlijk ook wel

heb het wel gelezen, op zich moet het mogelijk zijn.....maar dan zullen velen het weer missen. tis volgens mij eenvoudig mogelijk te zorgen dat niemand kletspraat ziet bij nieuwe berichten, maar tis niet eenvoudig mogelijk te zorgen dat alleen bepaalden het daar zien. dus ben bang dat ik het toch maar zo laat...Esther schreef:Stel die vraag even in een apart topic in dit onderwerp, en je krijgt ongetwijfeld antwoord van Sandra. (Als je vraag hier blijft staan dan ziet ze hem misschien over het hoofd.)Mariska_V schreef:...Zou er een mogelijkheid kunnen komen om daar een selectie in te maken???
Toch de laatste berichten lezen maar dan alleen de categorien selecteren die je echt interesseren.