konische facetkralen: per kleur of per mix?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!

Hoe kopen jullie de facetkralen het liefst?

Verpakt per kleur
30
54%
Verpakt per mix
16
29%
Sommige kleuren per kleur, andere kleuren per mix
10
18%

Totaal aantal stemmen: 56

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 02 aug 2005 19:36

hoihoi,

Ik zou eerder voor los gaan.. Had het ook met die roze mix van jou.. dat waren 2 bijna dezelfde kleuren roze..
Net zoweinig verschil dat het haast niet te sorteren was.. maar toch weer zoveel verschil dat als ik ze op een wit koordje rijg je toch net iets kleurverschil ziet....

Maar voor jezelf zijn mixen natuurlijk wel makkelijk.. en als de kleuren makkelijk zelf weer te sorteren zijn vind ik het geen probleem.. maar als het adn 2 bijna dezelfde zijn vind ik het niet zo handig..

Ben wel benieuwd naar de nieuwe kleuren!!

GRoetjes!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 03 aug 2005 10:01

ik heb besloten ik ga het toch maar per kleur verkopen, aangezien de meesten daarvoor hebben gestemd. de redenen die de 'kleur-kiezers' opnoemen kan ik helemaal begrijpen (kan niet zelf kleuren samenstellen, moet sorteren, etc) en veel 'mix-kiezers' zeggen dat ze dan wel zelf kunnen sorteren (maar ja lijkt me leuk als het niet hoef). ik denk niet dat ik dan meteen alle 29 kleuren online ga zetten, want bij sommigen is het verschil vrij klein, en dan kunnen de shoppers niet kiezen welke van de 2 ze moeten kopen. ;)

ik kan helaas niet beloven op welke datum het online komt, alles is erg druk momenteel, de dagen vliegen voorbij. :( wit en turqois ga ik zometeen online zetten (die is wel al verpakt :) ), anderen moet ik nog ophalen, verpakken, sommigen fotograveren, etc.

maar iig bedankt voor het stemmen. :)

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » wo 03 aug 2005 17:59

Doe maar rustig aan hoor, jij hebt ook maar 2 handen
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten