geen mailtjes bij nwe reacties
Helaas,
Bij mij werkt het niet terwijl ik het email adres heb van mijn provider (quicknet)
Moet ik een ander emailadres nemen?
(hotmail, hetnet of bijouterama?)
groetjes,
Rina
Bij mij werkt het niet terwijl ik het email adres heb van mijn provider (quicknet)
Moet ik een ander emailadres nemen?
(hotmail, hetnet of bijouterama?)
groetjes,
Rina
weet je zeker dat je je mailadres goed heb gespeld?
moet mailtjes naar die doorgestuurd worden?
ik heb niet zo gauw 'n mailtje die voor jou bedoeld was die bij mij terugkwam maar de foutmelding was iets van routable, waarvan ik denk dat het betekent dat je hebt ingesteld dat het doorgestuurd moet worden maar dat dat niet lukt.
alle overige mailadressen horen gewoon gebruikt te kunnen worden.
moet mailtjes naar die doorgestuurd worden?
ik heb niet zo gauw 'n mailtje die voor jou bedoeld was die bij mij terugkwam maar de foutmelding was iets van routable, waarvan ik denk dat het betekent dat je hebt ingesteld dat het doorgestuurd moet worden maar dat dat niet lukt.
alle overige mailadressen horen gewoon gebruikt te kunnen worden.
kreeg nu weer mailtje met foutmelding van je:
ik kende die foutmelding niet maar heb dit gevonden:212.127.254.144 does not like recipient.
Remote host said: 550 Unrouteable address
Giving up on 212.127.254.144.
kan dit dus niet zelf zomaar oplossen....Unrouteable address-errors krijg je als de mailserver van degene naar wie jij mail stuurt jou mail niet accepteert. De mailserver stuurt de mail dan "Unrouteable (onbestelbaar)" terug naar de afzender. Het niet accepteren van jouw mailtje kan vele oorzaken hebben maar dat ligt niet aan jou PC.
Bijvoorbeeld: De mailserver van worldonline kan juist op dat moment een storing hebben of diegene naar wie je mailt heeft een emailbounce op mail van jou adres ingesteld met bijvoorbeeld een programma als mailwasher.
spamfilter?
Bij quicknet heb ik een spamfilter ingesteld, misschien dat die de oorzaak is. Ik zal een ander email adres proberen ok?
Bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Rina
Bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Rina
Niet bij quicknet, wel bij Norton Anti-spam, maar............ je zal het niet willen geloven. Ik had een tikfout gemaakt in het emailadres
En dat voor een "ervaren" emailer.....
Nou laten we nu maar eens kijken wat quicknet doet en anders verander ik het mail adres naar bijouterama of hetnet.
Bedankt!!
Groetjes,
Rina
En dat voor een "ervaren" emailer.....
Nou laten we nu maar eens kijken wat quicknet doet en anders verander ik het mail adres naar bijouterama of hetnet.
Bedankt!!
Groetjes,
Rina
Inderdaad
Ja nu krijg ik een mailtje, dat er antwoord is. Handig hoor.
Groetjes,
Rina
Groetjes,
Rina