geen mailtjes bij nwe reacties

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 14 feb 2005 10:08

Ik ontving wel andermans mailtjes...
Krijg net weer een mailtje over een pb maar geen pb! Denk dat ik nu alle meldingen weer krijg (alleen een tikkie laat :lol: )
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » ma 14 feb 2005 10:10

Nou ja, het spookt... :shock: ..nu doen ze het weer. Gelukkig :), maar ik begrijp er geen snars meer van. Ik krijg weer gewone mailtjes en ook de pb-mailtjes.
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 14 feb 2005 10:54

ah fijn dat je het toch wel krijg want ik kreeg net nog 'n mailtje terug die voor jou bedoeld was danielle, dat er gereageerd was bij 'n topic. die was half uur geleden verstuurd.... nou hopen dat het nu goed blijft.

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » ma 14 feb 2005 11:48

ja, inderdaad. Ik houd het in de gaten want ik zag dat het nog niet bij alle topics goed gaat. :?
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 14 feb 2005 15:44

Hier werkt het weer.

Gebruikersavatar
rina
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:di 15 feb 2005 09:44
Locatie:hoorn
Contacteer:

mail

Bericht door rina » ma 21 feb 2005 14:03

Helaas,
Bij mij werkt het niet terwijl ik het email adres heb van mijn provider (quicknet)
Moet ik een ander emailadres nemen?

(hotmail, hetnet of bijouterama?)

groetjes,
Rina

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 feb 2005 14:15

weet je zeker dat je je mailadres goed heb gespeld?
moet mailtjes naar die doorgestuurd worden?
ik heb niet zo gauw 'n mailtje die voor jou bedoeld was die bij mij terugkwam maar de foutmelding was iets van routable, waarvan ik denk dat het betekent dat je hebt ingesteld dat het doorgestuurd moet worden maar dat dat niet lukt.
alle overige mailadressen horen gewoon gebruikt te kunnen worden.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 feb 2005 14:20

kreeg nu weer mailtje met foutmelding van je:
212.127.254.144 does not like recipient.
Remote host said: 550 Unrouteable address
Giving up on 212.127.254.144.
ik kende die foutmelding niet maar heb dit gevonden:
Unrouteable address-errors krijg je als de mailserver van degene naar wie jij mail stuurt jou mail niet accepteert. De mailserver stuurt de mail dan "Unrouteable (onbestelbaar)" terug naar de afzender. Het niet accepteren van jouw mailtje kan vele oorzaken hebben maar dat ligt niet aan jou PC.
Bijvoorbeeld: De mailserver van worldonline kan juist op dat moment een storing hebben of diegene naar wie je mailt heeft een emailbounce op mail van jou adres ingesteld met bijvoorbeeld een programma als mailwasher.
kan dit dus niet zelf zomaar oplossen....

Gebruikersavatar
rina
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:di 15 feb 2005 09:44
Locatie:hoorn
Contacteer:

spamfilter?

Bericht door rina » ma 21 feb 2005 15:27

Bij quicknet heb ik een spamfilter ingesteld, misschien dat die de oorzaak is. Ik zal een ander email adres proberen ok?

Bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Rina

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 feb 2005 15:28

zou kunnen omdat het mailtje automatisch wordt verstuurd, dat ie het dan als spam ziet. kan je niet zelf aangeven van 'dit is geen spam'?

Gebruikersavatar
rina
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:di 15 feb 2005 09:44
Locatie:hoorn
Contacteer:

mail

Bericht door rina » ma 21 feb 2005 15:33

Niet bij quicknet, wel bij Norton Anti-spam, maar............ je zal het niet willen geloven. Ik had een tikfout gemaakt in het emailadres :oops: :oops: :oops:
En dat voor een "ervaren" emailer.....
Nou laten we nu maar eens kijken wat quicknet doet en anders verander ik het mail adres naar bijouterama of hetnet.

Bedankt!!

Groetjes,
Rina

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 feb 2005 15:39

:) fijn dat het is opgelost.

Gebruikersavatar
rina
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:di 15 feb 2005 09:44
Locatie:hoorn
Contacteer:

Inderdaad

Bericht door rina » ma 21 feb 2005 15:45

Ja nu krijg ik een mailtje, dat er antwoord is. Handig hoor.

:lol: :lol:

Groetjes,
Rina

Gesloten