topics die geen nut meer hebben verwijderen?

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
topics die geen nut meer hebben verwijderen?

Bericht door Sandra » di 05 aug 2003 19:27

ik heb een vraag. er zijn weleens topics die in het begin heel nuttig zijn, maar later niet meer. ik bedoel topics die over aanbiedingen gaan, of bijvoorbeeld dat als je flair koopt je dan gratis kettinkje krijg. als iemand dat later leest, en de flair dat niet meer heeft, heeft het geen zin, want het is dan toch al te laat. ikzelf vind het forum netter als berichten waar je ECHT niets meer aan hebt verwijderd wordt. of vinden jullie dat zonde? het lijkt me in ieder geval fijn voor mensen die op zoek zijn naar nuttige tips en geen tijd willen verspillen aan topics waar ze niets meer aan hebben.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 05 aug 2003 19:46

Zooo benje weer thuis eindelijk :) Maareh opruimen kan nooit geen kwaad denk ik dat is hetzelfde voor de reclame topic gewoon 1 keer in de 2 weken of maand leegmaken die hap scheelt je ook weer opslagruimte!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 05 aug 2003 21:07

Hi Sandra,
goed plan van je om dingen op te ruimen!!! Welkom thuis trouwens. We hebben je wel gemist hoor!!! Enne, ik ben ook weer in Hoofddorp (don't ask), dus we zullen elkaar vast binnenkort wel zien bij de V&D ofzo.
knuffel Marieke

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » do 07 aug 2003 09:39

Ha die Sandra!
Opruimen is nie erg nie! Goed plan van je!!
LIefs,
Pi?rra

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 07 aug 2003 11:00

Pi?rra schreef:Ha die Sandra!
Opruimen is nie erg nie! Goed plan van je!!
LIefs,
Pi?rra
hahahaha jij kan jouw suid afrikaans nog goed onthou ne! anyway, ek sal 'n keer gaan kyk welke beriggies verwyder kan word, baie dankie vir julle input. ;)

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » do 07 aug 2003 11:05

Ach, ik doe maar wat. Ik wist nog wat van de dubbele ontkenning. Het echte "plat" Suid-Afrikaans kon ik echt niet verstaan hoor!
:lol: Trouwens nog even terug te komen op je vraag om beriggies te verwijderen: ik had eind april een berichtje over de action neergezet voor de beginnende kralengek. Toen had niemand erop gereageerd en toevallig vandaag of gisteren had Sanne erop gereageerd, dat ze langs was gegaan. Het was echt een oud berichtje, maar blijkbaar toch nuttig. Het zal niet makkelijk zijn om te selecteren wat je er wel/niet uithaalt. Maar ik denk dat het jou wel webruimte scheelt. Succes daar boven in je zolderkamertje, lekker zweten! :wink:
Liefs,
Pi?rra

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 09 aug 2003 13:05

Opruimen lijkt me een goed idee, maar wat een klus!
Berichten waar links naar websites in staan (en niet de eigen sites) zou ik wel graag behouden, ofwel dat al die sites in ??n bericht vermeld worden ofzo. De reclame zou ik idd elke maand ofzo helemaal leeg maken, diegenen die willen kunnen dan opnieuw reclame maken, ik denk dat op die manier het berichtje ook meer aandacht krijgt, dan dat het daar nu staat te verloederen.
Vaag? Tja, vraag dan maar ;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 10 aug 2003 17:59

bedankt voor jullie input. op zich kost het niet zoveel ruimte allemaal, ik wil het alleen wel netjes houden voor iedereen. anders verwijder ik berichten die echt over tijdelijke aanbiedingen ga, en uiteraard niet berichten die over websites gaan. de reclame topic ga ik misschien ooit sowieso verwijderen, dus dat er ook geen reclame meer toegevoegd kan worden. maar dat wacht ik nog even af.

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » wo 13 aug 2003 18:39

Lijkt mij een goed plan!

Groetjes Simone

wend
Bead Starter

Bericht door wend » do 14 aug 2003 08:38

IK vind de reclame topic eigenlijk best leuk. Hoef ik niet elke keer alle kralen en sieraden sites langs om te kijken of er nog nieuwe dingen op staan. Dus wat mij betreft hoef je die niet te verwijderen!

Gesloten