Forumverslaving

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:
Forumverslaving

Bericht door Saartje » di 01 jul 2003 21:15

Ik wilde gewoon effe zeggen dat ik dit forum gewoon zaaaaalig vind! Het wordt een echte verslaving, per dag kijk ik gemiddeld wel een keer of 10! Ik heb nu net ook eindelijk alle berichten effe bijgelezen en ik heb heel veel tips ontdekt, dankzij jullie.
Iedereen nog veel forumplezier!!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 01 jul 2003 22:34

Het is inderdaad een verslaving, en erg lastig als je een paar dagen niet kan komen, want dan is het gewoon onmogelijk om alle berichtjes te lezen. Ik sla nu ook meestal de berichtjes over adressen in het buitenland over, in principe kan ik er toch weinig mee doen en het bespaart me toch wat tijd.

Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)

Bericht door Piërra » wo 02 jul 2003 15:01

Ik ben ook aardig verslaafd kijk minimaal 1 keer per dag. Baal echt als ik niet kan kijken. Dit weekend ga ik op vakantie, dus dan moet ik jullie echt even missen. Internetverbindingen in mijn vakantieoord zijn er nauwelijks dus dan wordt het echt pas over ruim twee weken :? . Maar nu nog even genieten :wink: En op vakantie zal ik ook wel ontzettend genieten, voordat ik het weet is het al weer om.
Liefs,
Pi?rra

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 02 jul 2003 15:15

Veel plezier op vakantie ! Ik moet nog twee weekjes wachten en dan is het mijn beurt. In tussentijd lekker forummen... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 02 jul 2003 15:36

:) ben wel blij dat het zo gezellig is. had het niet verwacht om eerlijk te zijn....dit forum kon in gratis downloaden en je komt deze forum ook heel vaak tegen, het is ook heel handig in gebruik. echt fijn. :)

Gebruikersavatar
~love~
Bead Dreamer
Berichten:506
Lid geworden op:wo 07 mei 2003 16:09
Locatie:Roosendaal

Bericht door ~love~ » wo 02 jul 2003 15:41

Ook ik ben zwaar verslaafd hoor :oops:,maar
ja geeft niet het is gewoon een super forum :D

Groetjes Judith

Peetie
Bead Starter
Berichten:52
Lid geworden op:wo 02 jul 2003 10:24
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Peetie » do 03 jul 2003 09:23

jeeeeetje, pas sinds gisteren geregistreerd en nu al heel veel op het forum! Het is op het moment heel erg rustig op m'n werk, dus ik kan lekker het internet afspeuren naar leuke kralen-dingen....
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » do 03 jul 2003 13:09

haha: ben blij dat ik al keek toen het oude forum er was, daardoor kon ik me vrij snel registreren toen de nieuwe kwam...
anders is het niet te doen om alle berichten bij te lezen!

Nu al vaak, als ik een paar dagen niet kan kijken, als ik het heel druk heb op mijn werk. Elke dag een kleine check werkt volgens mij toch het beste :wink:

groetjes!
Marike

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » do 03 jul 2003 15:34

Hi allemaal,
het forum is inderdaad verslavend!!!! Erg cool dat we elkaar op deze manier kunnen helpen!!!!
knuffel Marieke

Simone
Bead Starter
Berichten:98
Lid geworden op:wo 11 jun 2003 14:19
Locatie:Vaassen

Bericht door Simone » do 03 jul 2003 18:22

Kijk ook soms wel 10 keer op een dag :!: Hoezo verslaafd. Ik vind het vooral leuk om te zien wat voor creaties andere kralenverslaafden maken. Ben vandaag ook weer heel erg druk geweest. Moet ook, want volgende week vrijdag hebben we een braderie en dan moet de kraam wel goed gevuld zijn. Laten we hopen dat het niet zulk weer wordt als vandaag.

Groetjes Simone :olifant:

Sandradebruin
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:do 03 jul 2003 17:50
Locatie:Delft

hoezo verslaving

Bericht door Sandradebruin » vr 04 jul 2003 20:43

Halloooo daar ben ik weer,

Ik ben 2 dagen nieuw op dit forum en ik kan er nu al geen genoeg van krijgen. Ik vind het echt geweldig dat dit bestaat. Mijn vriend moet zelfs van de computer af omdat mevrouw (ik) wil kijken of er al nieuwe berichten zijn.

Sandra, ik vind het super dat je dit hebt opgezet. :applaus:
Liefs,
Sandra

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 06 jul 2003 10:10

Ja die verslaving is helemaal waar, meestal was het tanden poetsen, wassen en slapen en nu is het tanden poetsen, wassen op internet bij kralen.com kijken en slapen :?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 jul 2003 10:34

hihihhi :) :oops: toch wel leuk om te horen hoeveel gebruik jullie wel niet maken van dit forum en mijn website. :) motiveert mij weer extra om het te updaten enzo. ;)

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 06 jul 2003 11:56

Ja hoor, en elke keer als iemand mij vraagt: 'hoe heb je het geleerd' dan zeg ik uit boekjes en van het internet, vooral de site kralen.com is een aanrader. Ik heb dus al heel wat reclame gemaakt!
BTW: je shop is aan mijn startpagina toegevoegd Sandra!

Groetjes, Katrien

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 jul 2003 13:41

ja kreeg automatische mail dat het is toegevoegd, bedankt. :) en mond-tot-mond-reclame stel ik altijd zeeeeer op prijs! ;)

Gesloten