nieuwe items ...

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn
nieuwe items ...

Bericht door @nneke » vr 01 okt 2004 21:36

:shock: normaliter zie ik dat er nieuwe items zijn door die handige bel die oranje kleurt. Dit werkt al twee dagen bij mij niet zoals het hoort. heleboel nieuwe items en de bel wordt niet oranje. Hoe kan dit ???..groeten van @nneke.. :roll:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 01 okt 2004 22:10

wat jammer...
misschien heb je iets geinstalleerd voor beveiliging of wat gewijzigd aan instellingen?
volgens mij houdt het forum iig via een cookie bij welke berichten nieuw zijn sinds je laatste bezoek. als jij cookies niet meer accepteert of een speciale beveiligingsprogramma zoals zone alarm gebruikt (waardoor de cookies niet geaccepteerd worden) kan het forum niet bijhouden welke je al hebt gelezen.
bij de help pagina op http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je lezen hoe je bij internet explorer kan instellen dat je cookies van dit forum accepteer.
laat je het weten als je het hebt geprobeerd?

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » vr 01 okt 2004 22:34

Er is niets veranderd in mijn instellingen. Ben een grote digibeet. Er is de laatste week niets aan mijn pc gedaan. Als dat zo was , had ik dat gemeld bij de vraag. jammer, ik kan er zelf niks mee. bedankt voor de info..
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 02 okt 2004 08:33

jammer....toch zou er wat veranderd moeten zijn, want ik heb niets veranderd aan het forum wat inloggen enzo betreft. en dan zouden er meer last van moeten hebben.
misschien een windows update gedaan? anders probeer je toch de instellingen van internet explorer te wijzigen, zodat de cookies geaccepteerd worden?

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » za 02 okt 2004 22:07

heb je misschien van de week toevallig de xp servicepack 2 via automatische update gedownload? Dat zou het kunnen zijn. (bij mij is heel de download trouwens niet eens gelukt :( )
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

de klok niet zien luiden en de klepel kwijt zijn ...

Bericht door @nneke » za 02 okt 2004 23:02

Naomi, is dat erg dan ???? oeps.. weet het niet eigenlijk . Dacht dat de automatische updinges was mislukt omdat ik de pc had uitgezet i.p.v.aan laten staan. @nneke en computers is een slechte combi..
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 03 okt 2004 08:31

nee hoor, het is niet erg om het te updaten, maar wie weet zijn daardoor de beveiligingsinstellingen veranderd, of is het niet goed afgelopen waardoor beveiligingsinstellingen ook niet meer goed zijn.
anders probeer je het opnieuw te updaten en je kan ook instellen bij internet explorer dat je de cookies accepteert.

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » zo 03 okt 2004 10:03

Naomi schreef:heb je misschien van de week toevallig de xp servicepack 2 via automatische update gedownload? Dat zou het kunnen zijn. (bij mij is heel de download trouwens niet eens gelukt :( )
ik heb ook servicepack 2 en bij mij werkt alles gewoon goed hoor :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » zo 03 okt 2004 10:51

:) OK, ...... ga het proberen te regelen ...dankjulliewel. :)
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 03 okt 2004 22:03

Ik had de info op de windowssite gelezen en daaruit begrepen dat het invloed kan hebben op je beveiliging. Ik denk dat dat per computer anders is. De een gebruikt een andere firewall dan de ander. Gelukkig dat het bij jou goed ging Victoria. Ik probeer nu nog steeds de servicepack 2 te downloaden via de updatepagina en daar wordt ik ook telkens naar verwezen en toch staat de download er niet. Framework 1.1 update is ook al mislukt :( en waarschijnlijk doet mijn webdesignprogramma het daardoor ook niet meer.
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » ma 04 okt 2004 13:38

Ik snap er geen hout meer van ..... maarrrrr ik heb weer oranje bellen.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 04 okt 2004 13:48

:banaan:

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » di 02 nov 2004 19:57

Ik heb nog steeds geen oranje bellen. Hele pagina's werken niet goed bij mij. B.v. bij de topic over ballen maken. Bij mij komt ie niet verder dan pag. 3. Toevallig omdat ik ergens twee keer op klikte kwam ik erachter dat er inmiddels een pag. 4 is.
Ik weet het ook niet. Nooit wat veranderd aan onze pc......?????.....

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 02 nov 2004 20:09

lukt het winkelen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wel?
groot kans dat je cookies / sessies niet goed werken.
kijk daar anders even bij de help pagina, daar staat hoe je wat kan wijzigen aan je instellingen. laat je het weten als je het hebt geprobeerd?

Gesloten