'ruilen en verkopen' forum
in een ander topic heb ik gezegd dat het forum 'ruilen en verkopen' misschien maar verwijderd moet worden, omdat het vaak op de verkeerde manier wordt gebruikt. ik heb nu al van meerdere personen gehoord dat ze dat heel erg jammer zouden vinden, dus ik zal het niet verwijderen. wel kan het zijn dat er meer regels komen, zodat het forum niet meer gebruikt zal worden door echte internetshops, maar alleen door 'gewone kralenliefhebbers' die graag van hun restjes afwillen.
met zijn allen inkopen bij een groothandel mag sowieso niet via dit forum, want ik wil hier geen problemen mee krijgen.
ik zal proberen binnenkort de regels pagina's te wijzigen, ik wil eerst nadenken wat het meest praktisch is.
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
met zijn allen inkopen bij een groothandel mag sowieso niet via dit forum, want ik wil hier geen problemen mee krijgen.
ik zal proberen binnenkort de regels pagina's te wijzigen, ik wil eerst nadenken wat het meest praktisch is.
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik kan me helemaal in jou gedachte vinden en denk ook niet dat we hier met zijn allen de intensie hebben om het jouw lastig te maken
En dat je het houd op kleine hoeveelheden omdat de persoon het te veel heeft ingekocht of toch net de verkeerde kleur lijkt me verstandig en denk ook dat dat jouw opzet geweest is?

Groetjes Monique
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Sandra,
Ik zou het erg jammer vinden als je deze topic verwijderd!
Hoewel ik er zelf nog niet vaak gebruik van heb gemaakt vind ik dit onderwerp juist een hele goede vondst.
Erg handig inderdaad als je wat restjes over hebt of (met anderen) een kleine hoeveelheid wil inkopen. En op de een of andere manier schept dit ook weer een band met elkaar.
Juist door deze topic heb ik mij op het forum aangemeld. Eerst las ik alleen maar mee, maar toen ik ook eens een keer mee wilde doen met de gezamenlijke swarovski inkoop moest ik me aanmelden en zodoende ben ik actief mee gaan doen. En ik moet zeggen: het forummen is verslavend maar wel leuk !
Dus nogmaals: ik zou het erg JAMMER vinden als deze topic verdwijnt.
Ik heb geen problemen met het stellen van regels. En eerlijk gezegd was ik helemaal niet zo goed op de hoogte van de bestaande regels.
Ik zou het erg jammer vinden als je deze topic verwijderd!
Hoewel ik er zelf nog niet vaak gebruik van heb gemaakt vind ik dit onderwerp juist een hele goede vondst.
Erg handig inderdaad als je wat restjes over hebt of (met anderen) een kleine hoeveelheid wil inkopen. En op de een of andere manier schept dit ook weer een band met elkaar.
Juist door deze topic heb ik mij op het forum aangemeld. Eerst las ik alleen maar mee, maar toen ik ook eens een keer mee wilde doen met de gezamenlijke swarovski inkoop moest ik me aanmelden en zodoende ben ik actief mee gaan doen. En ik moet zeggen: het forummen is verslavend maar wel leuk !
Dus nogmaals: ik zou het erg JAMMER vinden als deze topic verdwijnt.
Ik heb geen problemen met het stellen van regels. En eerlijk gezegd was ik helemaal niet zo goed op de hoogte van de bestaande regels.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne