'Eigen creaties'

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 11 jul 2004 21:44

volgens mij denkt pee nu dat je als gebruiker voortaan 1 topic aanmaak en daar altijd door gaat met je voorbeelden (dus op een gegeven moment heb je bv 20 pagina's). de rest bedoelen volgens mij dat als ze voorbeelden te tonen hebben, ze 1 topic erover maken. dus niet ineens 3 nieuwe topics op 1 dag, maar gewoon 1 nieuwe topic als je een nieuwe voorbeeld heb. stel ze hebben 2 weken later weer voorbeelden dan maken ze nieuwe topic.

welke van deze 2 maakt mij niet veel uit eigenlijk....bij optie 1 krijg je hele lange topic....maar op zich is dat ook niet zo erg....

ik denk eigenlijk dat optie 2 het beste is. als je nu voorbeelden wil bekijken, moet je gewoon altijd naar het 1ste bericht van de topic kijken. als we optie 1 zouden doen, zou je alle pagina's af moeten gaan als je wil weten of er nog meer voorbeelden zijn. voordeel van de verandering (niet teveel losse topics) is dat je niet 5x compliment hoeft te geven en ook niet 10x hoeft te klikken (1x om te bekijken en 1x om terug te gaan ;) ).

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 11 jul 2004 22:00

ja idd optie 2 is ook beter denk ik... als je de datum dan in je topic naam verwerkt weet iedereen wanneer het geplaatst is en of hij/ zij er dan al een reactie bij gegeven heeft. Want idd komen er topics van verschillende personen met dezelfde naam.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten