'Eigen creaties'

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
'Eigen creaties'

Bericht door Sandra » zo 11 jul 2004 11:11

Volgens mij is die het populairste forum. :) In ieder geval, het is er erg druk de laatste tijd. Gelukkig had Pee een handige tip. Het komt vaak voor dat 1 persoon 5 nieuwe creaties heeft en daar dan dus 5 topics over maakt. Nadeel hiervan is dat de bezoekers die graag complimenten geven 5x wat moet posten en dat de overzichtpagina wel erg snel vol wordt. Misschien is het beter als iedereen het voortaan bij 1 topic houdt? Op zo 'n manier blijft het forum wat beter leesbaar.

Wat het volgens mij ook wel leuker zou maken, zijn duidelijkere topictitels. Bv welk techniek en welke kleur je hebt gebruikt. Op zo 'n manier kunnen bezoekers die voorbeelden van bepaalde technieken zoeken eenvoudiger vinden wat ze zoeken.

Ik weet niet of iemand anders nog tips heeft?

Ik wil in ieder geval binnenkort een soort 'regelpagina' maken, waarin staat dat topictitel duidelijk moet, liefst meerdere voorbeelden per topic ipv meerdere topics per persoon en vervolgens ook weer uitleg hoe je foto's klein kan tonen. oh ja, de tip van miekel over msn (plaatjes meteen tonen, hoe dat kan) zal ik er dan ook bij zetten. :)

Ik hoor het wel als iemand nog tips heeft. :)
groetjes,
Sandra
die eindelijk wat meer tijd heb voor kralen.com. :banaan:

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 11 jul 2004 11:18

Ik vind dit hartstikke goede ideeen/regels. Zelf weerhoud het me namelijk ook als ik 5 topics zie van iemand om te reageren... TOP!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 11 jul 2004 11:36

Dat heb je weer snel onder op een rijtje gezet Sandra! netjes!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » zo 11 jul 2004 12:37

ik vind het ook een slim plan..
ik wil altijd graag alle creaties zien, maar omdat ik ze allemaal wil zien kan ik niet altijd op alle topics reageren

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 11 jul 2004 13:30

ik vind het een goed idee! regels erbij is nog beter!
Liefs
Linda

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 11 jul 2004 17:44

Heel goed idee! Het was mij de laatste tijd ook al opgevallen dat sommige mensen heeeeeel veel topics achter elkaar openen. Zo heb ik ook niet meer de tijd om alles te bekijken, wat ik heel jammer vind :(.
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: 'Eigen creaties'

Bericht door Pienjo » zo 11 jul 2004 18:00

sandra schreef: Wat het volgens mij ook wel leuker zou maken, zijn duidelijkere topictitels. Bv welk techniek en welke kleur je hebt gebruikt. Op zo 'n manier kunnen bezoekers die voorbeelden van bepaalde technieken zoeken eenvoudiger vinden wat ze zoeken.
Op zich een goed ieee, maar je heb 5 verschillende kettingen verschillende kleuren en technieken wat dan? (aangezien dat bij mij vaak voorkomt) maar ook ik geef toe ik denk vaak niet na over mijn titel, wat weleens mag is het toch beter te overzien

Is het mischien ook geen goed idee om iedereen eens naar de adressen van kralen.com te laten kijken. Zo kan deze lijst een beetje uptodate komen?! Als iedereen uit zijn woonplaats eens kijkt op kralen.com en dan naar adressen of deze winkels nog bestaan. Een idee?!?!?!
Liefs
Linda

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 11 jul 2004 18:05

ja, daar heb je wel gelijk in ja, qua titel. maar ach, jammer dan. anders doe je mijn titel idee alleen als het kan. ;) zolang er niet teveel losse topics zijn, zullen velen blij zijn volgens mij. :)

en goed idee wat adressen betreft ja! :) da's wel leuk, op zo 'n manier helpt iedereen elkaar.

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 11 jul 2004 18:13

sandra schreef:ja, daar heb je wel gelijk in ja, qua titel. maar ach, jammer dan. anders doe je mijn titel idee alleen als het kan. ;) zolang er niet teveel losse topics zijn, zullen velen blij zijn volgens mij. :)

en goed idee wat adressen betreft ja! :) da's wel leuk, op zo 'n manier helpt iedereen elkaar.
Ik bedacht me ook zoeits wat linda zei...
Kan je topics splitsen? Bijvoorbeeld dat ik een topic heb waar ik kettingen plaats en dan ook nog eentje onder mijn naam met armbanden of op techniek foto's plaatsen... zwevend, geregen, geketteld...
(zit nu hardop na te denken)
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 11 jul 2004 18:14

ik vind het erg fijn dat adressen.com bestaat maar heb al 2 keer gehad dat de winkel er niet meer is.... en dat neem ik niemand kwalijk (ik bedoel het niet verkeerd) maar ik denk dat dit verholpen kan worden als iedereen eens kijkt..... mensen uit verschillende plaatsten genoeg hier!
Ook weten meer mensen mischien nog nieuwe adressen... zo weet ik dat er in Middelburg nog een hobbywinkel (met kralenhoek) bestaat.. maar het adres??? Hetzelfde verhaal in Breda, maar dat geef ik van de week wel even door!

wat de titel betreft je hebt daar gelijk mee! Als ik naar mezelf kijk typ ik iets zonder na te denken wat er bij past (bij eigen creaties) en zo is er geen overzicht meer. wel vind ik het beter dat niet iedereen per creatie een topic opent!
Liefs
Linda

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Re: 'Eigen creaties'

Bericht door EstherEnzo » zo 11 jul 2004 18:15

sandra schreef:Het komt vaak voor dat 1 persoon 5 nieuwe creaties heeft en daar dan dus 5 topics over maakt. Nadeel hiervan is dat de bezoekers die graag complimenten geven 5x wat moet posten en dat de overzichtpagina wel erg snel vol wordt. Misschien is het beter als iedereen het voortaan bij 1 topic houdt? Op zo 'n manier blijft het forum wat beter leesbaar.
Goed idee, en dan tussen de foto's bijvoorbeeld wat info geven misschien?
sandra schreef:duidelijkere topictitels. Bv welk techniek en welke kleur je hebt gebruikt. Op zo 'n manier kunnen bezoekers die voorbeelden van bepaalde technieken zoeken eenvoudiger vinden wat ze zoeken
Nog zo'n goed idee!

Ik ben voor (nu nog uitvoeren want vaak denk ik niet zo na over hoe ik iets schrijf....beetje discipline dus)
Lekker dwalen tussen de kralen....

m@rlies

Bericht door m@rlies » zo 11 jul 2004 18:41

Ik heb ook nog een tip voor eigen creaties: Als iedereen nou ook de datum in het titelvakje zetten kun je zo zien welke je al hebt gezien en welke nog niet, want heel vaak heb je dezelfde titels zoals: "weer een van mij" :wink:

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » zo 11 jul 2004 18:43

Heel slim ja!!
Lekker dwalen tussen de kralen....

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 11 jul 2004 20:04

of te wel... de datum, soort techniek en kleur in de naam van de topic zetten!
Liefs
Linda

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 11 jul 2004 20:47

Pienjo schreef:of te wel... de datum, soort techniek en kleur in de naam van de topic zetten!
Maar als iedereen 1 topic heeft met zijn/ haar eigen naam dan zie je niet meer in het onderwerp die dingen die jij neerzet.
Dat zou je dan in een nieuwe reactie eronder moeten neerschrijven als je een nieuwe foto plaatst.
Of denk ik nu krom??
Als ik pee een topic pee heb plaats ik al mijn creaties daaronder maar kan ik pas bij een nieuwe reactie jouw bovengenoemde dingen plaatsen....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten