welke breedte gewenst

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten

Hoe breed wil je de teksten op het forum hebben?

Smal, zoals het vroeger was
13
65%
Breed, zoals het nu is
7
35%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
welke breedte gewenst

Bericht door Sandra » do 28 feb 2013 14:24

Ik ben alvast begonnen met wat dingen regelen zodat dit forum uiteindelijk dezelfde lay-out heeft als kralen.com. Ik heb op 'n soort marktplaats site oproep geplaatst met de hoop iemand te vinden die tegen betaling de lay-out kan aanpassen (ik heb de tijd en kennis daar niet voor).
Nu is mijn vraag: hoe breed willen jullie de berichten het liefst? Redelijk smal zoals het vroeger was of heel breed zoals het nu is? Ik hoor het graag!

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: welke breedte gewenst

Bericht door Cariina- » do 28 feb 2013 22:50

Sandra schreef:Ik ben alvast begonnen met wat dingen regelen zodat dit forum uiteindelijk dezelfde lay-out heeft als kralen.com. Ik heb op 'n soort marktplaats site oproep geplaatst met de hoop iemand te vinden die tegen betaling de lay-out kan aanpassen (ik heb de tijd en kennis daar niet voor).
Nu is mijn vraag: hoe breed willen jullie de berichten het liefst? Redelijk smal zoals het vroeger was of heel breed zoals het nu is? Ik hoor het graag!
Het liefst niet zo smal zoals eerst, maar ook iets minder breed dan dat ie nu is. Ik kan je wellicht wel helpen met het bouwen van een theme, zou je wellicht je marktplaats advertentie kunnen doorsturen? Kan hem helaas niet vinden via daar.

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: welke breedte gewenst

Bericht door katia » vr 01 mar 2013 08:04

Hallo Sandra,Ik vind die nu ook een beetje te breed.Wat breeder dan vroeger en wat smaller dan nu zou ideaal zijn.( vind ik ).
Groetjes Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: welke breedte gewenst

Bericht door sannie25 » vr 01 mar 2013 09:40

sandra, mij maakt het niet zo veel uit. Ben wel benieuwd naar het nieuwe thema.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: welke breedte gewenst

Bericht door Sandra » di 05 mar 2013 12:35

Keuze is gemaakt, het wordt niet fullscreen zoals nu maar ook niet zo smal als vorige keer, mooie tussenoplossing dus. ;-) Carina kan mij daar gelukkig mee helpen. :banaan: Nog even geduld en we hebben 'n mooie, nieuwe lay-out.

Gesloten