topics die ik al gelezen heb blijven donkerblauw..
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hallo,
hebben jullie dat ook soms. dan kom je weer op het forum en dan staat ineens alles in donkerblauw alsof je niets gelezen hebt.. en dan weet je niet meer wat je al gehad hebt en wat niet...
Nu ook weer.. en dan klik ik op alles markeren als gelezen maar kom ik weer is weer alles aangegeven als ongelezen..
het is niet erg alleen een beetje lastig.
of ligt het aan de instelling van mijn comp? want soms gaat het maanden goed.
Groetjes!
hebben jullie dat ook soms. dan kom je weer op het forum en dan staat ineens alles in donkerblauw alsof je niets gelezen hebt.. en dan weet je niet meer wat je al gehad hebt en wat niet...
Nu ook weer.. en dan klik ik op alles markeren als gelezen maar kom ik weer is weer alles aangegeven als ongelezen..
het is niet erg alleen een beetje lastig.
of ligt het aan de instelling van mijn comp? want soms gaat het maanden goed.
Groetjes!
Ik heb dat wel eens met PB-tjes. Maar dat komt denk ik doordat ik sommige op de pc op mijn stage open en sommige thuis op de pc.
Ik klik eigenlijk altijd op nieuwe berichten sinds laatste bezoek en vandaaruit kijk ik waar ik ga antwoorden. Als ik zelf wat zoek dan ga ik per onderwerp kijken wat ik zoek of ik gebruik de zoekfunctie... maar het is me daar nog niet echt opgevallen dat het donkerblauw blijft...
Ik klik eigenlijk altijd op nieuwe berichten sinds laatste bezoek en vandaaruit kijk ik waar ik ga antwoorden. Als ik zelf wat zoek dan ga ik per onderwerp kijken wat ik zoek of ik gebruik de zoekfunctie... maar het is me daar nog niet echt opgevallen dat het donkerblauw blijft...
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

Volgens mij komt dat donkerblauwe door je Geschiedenis. Als je je Geschiedenis wist, worden alle topics weer donkerblauw. Je kan instellen om de hoeveel dagen je Geschiedenis wordt gewist (want dat gaat automatisch en daardoor worden ze weer donkerblauw).
Ga naar Extra --> Internet-opties --> Geschiedenis --> aantal dagen dat pagina's in de map Geschiedenis worden bewaard
En dan kun je zelf instellen na hoeveel dagen de Geschiedenis wordt gewist en gelezen topics dus weer donkerblauw worden
.
Ga naar Extra --> Internet-opties --> Geschiedenis --> aantal dagen dat pagina's in de map Geschiedenis worden bewaard
En dan kun je zelf instellen na hoeveel dagen de Geschiedenis wordt gewist en gelezen topics dus weer donkerblauw worden

Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
bedankt voor de tips hennie, maar ik denk niet dat dat daar aan ligt....het forum houdt bij wanneer je laatste bezoek is en vervolgens toont ie alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek blauw....als je er eenmaal op heb geklikt is het niet meer donkerblauw.....maar waarom het bij eelke soms niet goed gaat zou ik niet weten....
heb je misschien wat gewijzigd aan sessie instellingen? want je had dit niet vanaf het begin toch?
ik heb dit forum niet zelf gemaakt en weet niet precies hoe het werkt. maar volgens mij houdt ie in de database bij wanneer je laatste bezoek was en toont ie aan de hand daarvan welke berichten nieuw zijn....alleen zou het dan juist moeten zijn dat je steeds niets als nieuw ziet....raar....want verder heeft niemand hier toch last van?
ik heb dit forum niet zelf gemaakt en weet niet precies hoe het werkt. maar volgens mij houdt ie in de database bij wanneer je laatste bezoek was en toont ie aan de hand daarvan welke berichten nieuw zijn....alleen zou het dan juist moeten zijn dat je steeds niets als nieuw ziet....raar....want verder heeft niemand hier toch last van?