14-10 virus??

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:
14-10 virus??

Bericht door ellybudding » zo 14 okt 2012 18:28

Ik wilde een aantal creaties bekijken en kreeg onderstaand te zien:

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
forum.kralen.com bevat inhoud van http://www.gerrysplace.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben http://www.gerrysplace.nl" onclick="window.open(this.href);return false; al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op http://www.gerrysplace.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
Terug
Als u begrijpt dat het bezoeken van deze site uw computer kan beschadigen, kunt u toch doorgaan.

Help de detectie van malware te verbeteren door aanvullende gegevens naar Google te verzenden over sites waarop u deze waarschuwing te zien krijgt. Deze gegevens worden behandeld in overeenstemming met het Privacybeleid voor Safe Browsing.


Weet niet of je dit al eerder gemeld hebt gekregen Sandra of ben ik de enige die dit krijgt?

Groet
Elly

Gebruikersavatar
KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Berichten:393
Lid geworden op:za 21 aug 2010 20:32
Locatie:Lisse
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door KralenHebbedingetjes » zo 14 okt 2012 18:40

Dit had ik gister ook, kon er vandaag wel weer gewoon op.
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door Sandra » zo 14 okt 2012 18:54

hm vreemd en eng...ik heb niets veranderd aan het forum...het zou kunnen dat een spammer wat gepost had, maar ik zie nu geen spam....als ik google op deze url kom ik niets tegen....
welke programma gebruik je, google chrome bv?
weet je misschien nog naar welke topic je ging toen je dit kreeg?

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door ellybudding » zo 14 okt 2012 21:23

Ik gebruik inderdaad google chrome en ik kreeg de melding gisteren toen ik op deze topic klikte:
viewtopic.php?f=14&t=45371" onclick="window.open(this.href);return false;
en vandaag klik ik daar dus weer op en krijg ik het weer maar ook bij deze topics:
viewtopic.php?f=14&t=45371" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=14&t=45501" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=14&t=45383" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=14&t=45467" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb dit eigenlijk nog nooit eerder gehad op jouw site dus ik weet niet of dit nu aan mijn pc ligt of aan de topics...

groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door Sandra » ma 15 okt 2012 10:18

Ik krijg de foutmelding niet te zien, jij nog wel? Ik heb nu wel idee wat het misschien zou kunnen zijn....als ik google op gerrysplace.nl zie ik:
Gerry`s Place
http://www.gerrysplace.nl/Deze" onclick="window.open(this.href);return false; site kan schade toebrengen aan uw computer.
Veel plaatjes van Betty Boop, Assepoester, PSP-lessen, stationary, Griekse eilanden.


Het zou kunnen dat iemand een plaatje van hun als avatar of onderschrift had ingesteld....en google dat plaatje dus hier niet wil laden....kan je naar 1 van de topics, kijken of je de foutmelding nog steeds krijg? Ik krijg ze niet maar kan zijn dat iemand de avatar of onderschrift toevallig al heb gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door Sandra » ma 15 okt 2012 10:22

Ik heb gekeken in de database, niemand heeft onderschrift of avatar waarin 'gerry' voorkomt, dus hopelijk is het vanzelf al opgelost....

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door ellybudding » vr 19 okt 2012 19:01

ik heb nu de melding niet meer, dus opgelost vermoed ik inderdaad!


groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 14-10 virus??

Bericht door Sandra » vr 19 okt 2012 21:44

ah goed nieuws. Bedankt voor het melden!

Gesloten