Spam! Het is opgelost :)

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Berichten:393
Lid geworden op:za 21 aug 2010 20:32
Locatie:Lisse
Contacteer:
Re: Spam! Het is opgelost :)

Bericht door KralenHebbedingetjes » vr 14 sep 2012 14:04

Algante schreef:Gelukkig dat je het (in één keer) kon verwijderen ♥ ik klikte me bijna wezenloos, begon al wat eelt op de vingers te ontwikkelen, hihi, en keek aan tegen nog een paar uurtjes klikken. Die ga ik, net als KralenHebbedingetjes, nu meteen omzetten in knutselen met lieve kleine kraaltjes of een ander projectje :)
Haha... ik ben eerst even tussen de buien door me booschapjes gaan doen, was vanochtend al in de supermarkt ging me scootmobiel kapot :cry:
Monteur is net geweest dus ik kan weer lekker de deur uit dus dat eerst maar even gedaan. Nu een lekker kopje perzik thee en dan aan freubel mmm.... goed begin van het weekend :wink:

En lekker dat alle spam weer weg is :banaan:
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

Gebruikersavatar
marielle23
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:wo 30 nov 2011 10:42
Locatie:hardenberg
Contacteer:

Re: Spam! Het is opgelost :)

Bericht door marielle23 » vr 14 sep 2012 14:48

helaas alweer spam :(
groetjes marielle :flowerysmile:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spam! Het is opgelost :)

Bericht door Sandra » vr 14 sep 2012 15:13

Ik zou mezelf bijna SPAMBUSTERS kunnen noemen maar ja, kan grapjes maken, leuk is het niet.....hopelijk is het nu snel over.
- vanaf nu kunnen ze alleen posten als ik account heb geactiveerd
- ik heb al gekeken bij ledenlijst of er rare namen tussen zitten, zo ja gekeken wat hun mailadres is (spammers hebben rare mailadressen) en zo ja verwijderd.

meer kan ik helaas niet doen nu....

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Spam! Het is opgelost :)

Bericht door createss » vr 14 sep 2012 15:47

Als je wilt weten of een bepaald email-adres, gebruikersnaam of IP-adress wel van een "echte" aanmelding is of van een spammer, kun je dat hier checken.

Op een ander forum werden we tot voor kort ook hoorndol van alle spammers en hun reclameshit en daar is ook tenslotte voor de oplossing gekozen dat iedere nieuwe aanmelding eerst moet worden goedgekeurd. Andere mogelijkheden zoals een som maken bij aanmelding hielpen niet (voldoende).

Vervelend al die spammers, niemand heeft er wat aan :evil: Ze bezorgen alleen de forumbeheerders heel veel werk.
Bedankt dames voor jullie werk achter de schermen :applaus:

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Spam! Het is opgelost :)

Bericht door JMHols » za 15 sep 2012 08:38

Ik vraag me af of je daar wat aan hebt. Je kunt ook met een fictief ip adres werken. Ik had ooit een keer een webshop (Amerikaanse) waar ik niet op kon, de eigenaar had geen idee wat de oorzaak was. Toen heb ik van mijn zoon de tip gekregen via dat fake ip adres erop te gaan en toen lukte het wel.

Gesloten