inlogproblemen

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
inlogproblemen

Bericht door Sandra » wo 16 mar 2011 11:42

Ik hoor dat het inloggen soms ineens niet meer lukt en je dan meteen een plaatje moet overtypen. Ik heb in kunnen stellen dat hij dat plaatje pas veel later moet doen, namelijk pas als je na 5x proberen nog niet ingelogd bent. Ik heb net getest en op zich lijkt het nu te werken.

Mocht het toch al eerder gebeuren en het inloggen om de een of andere reden vaak niet lukken dan hoor ik dat graag. Ik moet sowieso het forum weer eens updaten wat versie betreft maar dat is nog best lastig en ik kom al zoveel tijd tekort, dus de komende week zal ik daar in ieder geval geen tijd voor hebben. Maar hopelijk hebben jullie dus geen last meer van inlogproblemen.

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: inlogproblemen

Bericht door Frutsel » wo 16 mar 2011 12:39

Dank voor de goede zorgen en je tijd - en dit forum!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Wendy79
Bead Interested
Berichten:159
Lid geworden op:vr 15 okt 2010 17:05

Re: inlogproblemen

Bericht door Wendy79 » wo 16 mar 2011 12:45

Ja fijn dat we er weer in kunnen, ben een beetje forum verslaafd dus weer helemaal blij !
:-DD

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: inlogproblemen

Bericht door beertje » wo 16 mar 2011 17:05

gelukkig het is mij ook gelukt ik ben er weer hoi allemaal

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: inlogproblemen

Bericht door estherwijma » ma 08 aug 2011 18:24

Ik heb wel al een poos inlogproblemen. Als ik ben ingelogd, logt ie me heel vaak zomaar weer uit en de kralencreatie van de week kan ik al helemaal niet meer aan meedoen omdat er dan altijd staat dat ik ingelogd moet zijn, terwijl ik dat dan wel ben. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets helpt. :(
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: inlogproblemen

Bericht door SandraM » ma 08 aug 2011 18:38

Ik had nog geen problemen, maar toch even een compliment Sandra dat jij je energie hierin steekt, zodat wij van elkaars creaties kunnen genieten :applaus:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: inlogproblemen

Bericht door Sandra » ma 08 aug 2011 20:42

@Esther: waarschijnlijk heeft het met privacy instellingen te maken. Beetje lastig uit te leggen maar het moet iig aan eigen instellingen / programma versie liggen omdat hier lange tijd niets aan is gewijzigd en het bij velen wel goed gaat. Je zou kunnen kijken of je http://forum.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; kan toevoegen aan betrouwbare lijst, dat cookies daarvan dus geaccepteerd worden. Ik weet niet welke programma je gebruikt en welke versie? Lukt het wel om bv bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; artikelen in winkelmandje te zetten? Er moet nl tijdelijk iets opgeslagen worden op je pc, bij het forum is dat jouw gebruikers id (zodat je alleen bij jouw inbox kan komen en alleen onder jouw naam kan posten), bij creadream is dat de winkelmandje id (zodat je niet andermans winkelmandje ziet). Als dat opslaan niet geaccepteerd wordt lijkt het heel even goed te gaan maar verdwijnt het al heel snel zeg maar.

@SandraM dank je wel en graag gedaan :D

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: inlogproblemen

Bericht door estherwijma » di 09 aug 2011 13:36

Hoi Sandra,

bedankt voor je uitleg. Ik heb kralen.com nu toegevoegd aan mijn veilige websites. Het gekke is dat ik dat al een tijdje geleden had gedaan, maar goed. Ik kan weer normaal inloggen :D
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: inlogproblemen

Bericht door Sandra » di 09 aug 2011 13:42

fijn dat het zo is opgelost :) het zou kunnen dat er 'n update versie is gekomen en dat deze 'instelling' toen vanzelf verdween.

Gesloten