traagheid

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » za 06 nov 2004 09:49

Hmm nou 20 gb kan met zo'n forum als dit vrijwel zeker niet, wat een heleboel ruimte inneemt is het doorlinken via dit forum dat zou je eigenlijk moeten voorkomen. Verder iets wat ook kan schelen is iig een gedeelte een besloten forum maken, vooral het deel waar *eigen creaties* staan. Daar staan veel foto's en dat trekt bezoekers die komen neuzen, dat vreet weer ruimte heb ik begrepen. Zowiezo het lezen kost je veel dataverkeer en dat kun je dus voorkomen door sommige subfora besloten te maken.

Ik heb mijn forum ook zitten vergelijken met anderen, ik verbruik 7 gb per maand, ik heb officieel maar 2500 mb per maand te verbruiken, dusssssssss...Maarja gelukkig nog steeds geen gepeperde rekeningen ontvangen. Ik zou dus over moeten naar een duurder account eigenlijk. Vriend van een kennisje van me is IT er en die geloofde al niet dat ik 7 gb zou verbruiken, die had zoiets er zit op de server iets niet helemaal goed. Overleg gehad met mijn host maar alles klopte gewoon. Niet dat het allemaal heel ernstig is enzo hoor, maar ik denk dat er bij jou tellertjes ook iets ernstig mis is. 20 gb is zo ongelooflijk veel, dat komt bij mijn weten op geen enkel forum voor. Daarbij zo heel druk is het hier nou ook weer niet, dus vandaar dat ik het idee heb, dat de shop er ook bij geteld word. Maarja speel ik nou weer voor spuit elf, is het al opgelost???

Sorry dan hoor, lees altijd maar half....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 09:49

ik heb net boven op mijn nieuwe pc zitten internetten om te kijken of alles snel gaat en soms gaat dat ineens heel traag, en dan weer snel, maakt niet uit welke site ik bezoek.
ik zit nu hetzelfde te doen beneden met mijn laptop en daar blijft het wel snel......
je zou dan denken dat het gewoon aan mijn nieuwe pc ligt, maar dan zouden jullie er geen last van moeten hebben. :roll: :evil:

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » za 06 nov 2004 09:53

Heb er gisteravond ook last van gehad.... het duurde behoorlijk lang voordat er een pagina geladen werd.... of de pagina kon niet weergegeven worden. :twisted: Andere sites liepen wel snel.
Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » za 06 nov 2004 11:04

Oh, ik ben zo blij dat ik dit lees. Ik zat gisteravond ook al te balen, dacht dat het aan mijn computer lag, had ook al gezien dat het niet aan het aantal bezoekers lag. Sneu voor de rest, maar ik ben blij dat het deze keer niet aan mijn PC lag :D .

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 11:07

maar nu hebben jullie er gelukkig geen last van he? maf....ik heb wel nieuwe pc maar afgesloten van netwerk.....want daar ging het internetten dus traag......ben benieuwd wat nu het probleem is. gelukkig komt een vriend van mij vanmiddag langs, die werkt bij cap gemini en heeft ook met dit soort problemen te maken dus dan is het vast opgelost. :) :banaan:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 06 nov 2004 11:15

Sandra bij mij is het ook al de hele ochtend ongelofelijk traag hoor! En alleen deze site, de rest gaat vrij snel.

Gebruikersavatar
~love~
Bead Dreamer
Berichten:506
Lid geworden op:wo 07 mei 2003 16:09
Locatie:Roosendaal

Bericht door ~love~ » za 06 nov 2004 11:31

Mmm ik had het gisteren het was erg traag,maar nu gaat het weer perfect..
Liefs judith

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 11:31

:( anderen ook last van?
ik merk wel dat er meer gepost wordt (jaja, het forum is een handige maatstaaf om te kijken of de sites te gebruiken zijn) en heb ook wat bestellingen, dus op zich moet ie goed werken nu.....

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 06 nov 2004 11:36

Klopt, het gaat bij mij nu een stuk sneller dan een paar minuten geleden.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 11:53

:? wie weet hapert het dan ofzo...
iig, ikzelf weet helaas maar weinig van netwerk enzo, maar vanmiddag komt er iemand langs die er meer van weet.
mocht het weer traag zijn ofzo, laat het maar alsjeblieft weten. dat is het nadeel van server aan huis: als hier alles traag gaat weet ik niet of jullie daar ook last van hebben.......ikzelf had wel traagheid op nieuwe pc en niet op oude pc, en dahct daarom dat jullie er geen last van zouden hebben. gelukkig kan ik via jullie polsen hoe het aan de andere kant gaat qua snelheid. :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 17:35

nou hopelijk blijft alles vanaf nu weer goed. :) mocht het weer traag gaan dan hoor ik dat heel graag.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 06 nov 2004 17:36

17.39 andere internet sites gaan snel behalve deze (sorry Sandra)
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 nov 2004 18:23

:( nog meer mensen last van?
vroeg net aan iemand via msn site even te bezoeken en bij die ging het wel snel.....

koekie
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:wo 03 nov 2004 22:27
Locatie:Wijhe

Bericht door koekie » zo 07 nov 2004 00:29

Hai Sandra, het is nu zaterdag op zondagnacht half 1 en het gaat niet snel.
Ik heb dan ook al geen gedult meer om te wachten en ga dan maar verder surfen.
Had het gisteren trouwens ook, heel vervelend.
Groetjes Conny

jett1616
Bead Lover
Berichten:457
Lid geworden op:za 24 jul 2004 21:31
Locatie:amsterdam

Bericht door jett1616 » zo 07 nov 2004 00:45

:( kom net thuis en ik lees net over de traaheid, het duurde echt lang voordat ik op het forum kon komen. Gisteren was ie ook al traag maar nu nog veel trager weet iemand al waaraan dat ligt? heb gisteren m,n pc al opgeschoond dus daar kan het niet aan liggen.JETT :cry:
Afbeelding
Ik baal zonder kraal

Gesloten