Ben ik nou gek of....

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:
Ben ik nou gek of....

Bericht door Crea Smoesje » do 27 mei 2010 22:05

Hallo beheerder(s)/moderators
Ik heb de indruk dat er de laatste weken/maanden steeds meer regels overtreden worden.
Er staat o.a. nu weer een topic zonder datum in "Show je eigen sieraden" en bij de forum voorbeelden staat een foto voor "kralenruil", waardoor die zomaar mee gaat doen aan de wedstrijd :roll: . Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar laten we dan wel met z'n allen de regels volgen. Er worden ook regelmatig via het wedstrijdformulier creaties voor een 2e of 3e keer getoond terwijl iedereen zelf kan checken of een creatie misschien al eens eerder geplaatst wat je eerder getoond hebt. Ik kom ook regelmatig inzendingen tegen zonder topic in "Show je eigen sieraden"
Misschien ben ik een zr, zkrd of oh maar ik ben van mening dat dit forum daardoor zijn waarde e/o kracht verliest. :(

Sandra, sorry maar dit topic hoort eigenlijk 2 topics hoger.
Positief denken, als het glas half vol is,
zijn de beren op de weg veel kleiner.

Groetjes Loes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Ben ik nou gek of....

Bericht door Sandra » do 27 mei 2010 22:29

Wat foto's zoals kralenrestjes betreft: ik kijk dagelijks naar foto's die geupload zijn en kan dan dubbele foto's of foto's die er niets mee te maken hebben met 1 klik verwijderen, dus dat is op zich geen probleem.

Wat datum in de topictitel betreft: dat is wel belangrijk, maar ik kom heel erg tijd tekort momenteel. Ik heb veel over voor het forum maar ik wil geen tijd verspillen aan kleine dingen zoals datum. Gelukkig nemen de andere moderators daar wel weleens de moeite voor maar ook zij hebben er niet altijd tijd voor. Het staat duidelijk bij forum regels, meer kunnen wij als moderator niet doen.

Ik dacht dat creaties meerdere keren tonen niet zo vaak voorkomt...Er zijn al meerdere lieve forummers die mij op maandagochtend een pb sturen als er een foto dubbel blijkt te zijn. Als iemand bv op woensdag en later weer op vrijdag dezelfde foto heeft geupload valt het mij persoonlijk niet vaak op. Als oplossing heb ik het volgende bedacht:
- de nakijkpagina (waarmee ik dus zelf controleer) voortaan sorteren op naam ipv datum, dan valt het sneller op.
- bij het uploadformulier automatisch de laatst geuploadde foto's van het persoon tonen. Dus als jij naar dat pagina gaat, zie je bv de laatste 10 foto's van jezelf.

Deze 2 oplossingen wil ik al tijdje toepassen, maar helaas, ik moet er wel tijd voor hebben en voorlopig zijn er nog even belangrijkere zaken....

Gesloten