Dubbele foto en een zonder topic????

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:
Dubbele foto en een zonder topic????

Bericht door Crea Smoesje » ma 25 jan 2010 20:40

Het viel mij vandaag bij de inzendingen voor de sieradenwedstrijd op dat gvsomeren op 24 januari j.l. 2 creaties heeft laten zien waarvan 10847 al op 19 december geshowd was. De andere 10846 kan ik nergens in een topic terugvinden terwijl ik zo graag wil weten wat die chippies zijn die ze verwerkt heeft. Heb ook al gezocht via haar berichten, maar daar staat er maar één en idd die van 19/12 :!: :?:

Overigens kan ik nadat ik gestemd heb niet rechtstreeks via sieradenwedstrijd.php naar de stemresultaten. Heb ik al eens eerder gemeld, maar ok dat heb ik opgelost door eerst even uit en vervolgens weer in te loggen. En als ik foto's wil uploaden, log ik tegenwoordig eerst in en ga daarna via een link in een mailtje wat ik ooit van je kreeg, naar het formulier, want via upload.php op het forum wordt me steeds weer verteld dat ik ingelogd moet zijn.
Och via Rome komen we ook wel in Parijs al is 't een stukkie om :D

Succes met je jaarcijfers.
Positief denken, als het glas half vol is,
zijn de beren op de weg veel kleiner.

Groetjes Loes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Dubbele foto en een zonder topic????

Bericht door Sandra » di 26 jan 2010 11:31

Tja, ik probeer zoveel mogelijk dubbele foto's te verwijderen, maar jij kan bljkbaar beter dan ik onthouden welke al geupload zijn. ;) Aangezien er inmiddels weer op is gestemd kan ik het helaas niet alsnog verwijderen....

Dat andere snap ik ook niet....Je bent namelijk de enige die hier last van heeft. Er zijn natuurlijk meer wegen naar Rome, maar het scheelt misschien ook welke vervoersmiddel (lees, browser of pc instellingen ;) ) je gebruikt.

Welke browser gebruik je, gewoon internet explorer?

De sieradenwedstrijd script is heel simpel. Je moet ingelogd zijn. Hij kijkt dan of er al een stem is uitgebracht met je eigen account, zo ja, toon stemresultaten, zo nee, toon formulier om te kunnen stemmen.

Kan je even het volgende proberen:
- log in op het forum
- ga dan naar upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Lukt het dan wel?

Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crea Smoesje » di 26 jan 2010 17:12

Hoi Sandra

Je blijft lachen. Ik gebruik gewoon IE8
Was dus ingelogd om op je berichtje te reageren....moest ik weer eerst inloggen!!!!
Heb geprobeerd om via de link in Show je eigen sieraden in het formulier tekomen, daar moet ik eerst inloggen, terwijl ik dat al was. Kwam er wel in toen ik upload.php intypte in de adresbalk.
Maak je er maar niet druk om, ik tob wel verder.

Overigens kwam ik achter die dubbele foto toen ik via de ledenlijst naar dat topic van die andere foto van haar zocht. Zij heeft maar één bericht en dat is van 19/12

Groetjes Loes

Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crea Smoesje » di 26 jan 2010 17:20

En ook het gewoon intypen lukt nu niet meer. :-((
Heb het een paar keer geprobeerd inloggen,uitloggen, inloggen cookies opeten, weer inloggen
Laat maar ff voor wat het is, moet toch ook eerst nog foto's maken.

Groetjes Loes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 26 jan 2010 18:01

Zou je het volgende kunnen proberen, namelijk naar extra -> internetopties -> beveiliging en dan daar klikken op 'vertrouwde websites' en dan forum.kralen.com of zelfs alleen kralen.com toevoegen? Enige dat ik kan bedenken is iets met privacy / veiligheidsinstellingen.

Als je inlogt, wordt er een sessie gestart, die weet dan wat jouw account is en dat je ingelogd wil zijn. Het forum kan alleen automatisch foutmelding geven dat je niet bent ingelogd als dat sessie niet goed werkt. Aan de server of het forum ligt het niet. Enige dat ik dan kan bedenken is dat je privacy instellingen net iets te hoog zijn.

Als je inlogt, zou je dan kunnen aanvinken dat je ingelogd wil blijven? Misschien gaat het dan wel goed....dan wordt er dus cookie aangemaakt waarin staat aangegeven wat jouw account is en dat je automatisch moet inloggen.

Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crea Smoesje » di 26 jan 2010 18:18

:-DD :-DD :-DD :-DD
Sandra, je bent geniaal en ik een oen, want ik heb dit in mijn werkzame leven ook al eens moeten doen. Herkende het toen ik eerst https uit moest schakelen. :oops:

Groetjes Loes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 26 jan 2010 19:44

uhm...https uitschakelen? Bedoel je ergens bij de instellingen van internet explorer?

Crea Smoesje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crea Smoesje » di 26 jan 2010 21:51

Ja, als je bij internetopties-beveiliging-vertrouwde websites wil toevoegen staat serverificatie standaard aangevinkt. Dat zijn https sites. Die vink moet je dan eerst weghalen, daarna kun je een http site toevoegen. En daarna de vink weer terugzetten.

Groetjes Loes

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door wilmadonna » wo 28 apr 2010 18:42

o jee, ik zag net weer dubbele foto's bij de sieraden wedstrijd waarop gestemd is...
jammer.... (celina en miranda66 zijn dubbel)

Gesloten