Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door Sandra » di 30 jun 2009 15:32

:banaan: Er is iets wat ik allang wilde wijzigen, steeds maar niet lukte zonder dat mensen er last van zouden hebben, en nu eindelijk klaar is. :D

Vanaf nu is het forum bereikbaar via http://forum.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; . Kom je er toch op via forum.creadream.nl , bijvoorbeeld wegens favorieten, een link in een topic of door de zoekmachine, dan merk je er niets van. :) De server wijzigt dat automatisch naar forum.kralen.com .

Het kan zijn dat je in het begin even moeite heb met inloggen, dit komt door oude cookies. Je kan dan even de cookies van het forum verwijderen via deze link ucp.php?mode=delete_cookies" onclick="window.open(this.href);return false; , dan moet het weer lukken. Maar waarschijnlijk merk je er niets van.

De reden dat ik het heb gewijzigd is omdat het forum een onderdeel is van Kralen.com , en niet van CreaDream. Het url was vroeger kralen.com/forum/ . Dankzij de vele posts en bezoekers per dag had ik teveel dataverkeer en moest ik overstappen op een eigen server. Om te testen of alles goed ging had ik eerst domeinnaam CreaDream.nl verhuisd. Toen ik het forum verhuisde moest ik als url forum.creadream.nl nemen, want Kralen.com verwees nog naar de oude server. Pas toen ik zeker wist dat alles goed ging had ik kralen.com ook verhuisd....maar ik kon niet eenvoudig het url terugzetten naar forum.kralen.com want dan zouden vele links niet meer werken....En dat is nu dus eindelijk opgelost. :banaan:

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door Hilde » di 30 jun 2009 18:15

Ik heb geen problemen ondervonden met het opnieuw inloggen. Dus dat is goed gegaan.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door Kralenannie » di 30 jun 2009 19:02

Ik had vandaag wel problemen met inloggen. Heb zojuist de link gebruikt voor de cookies en gelijk weer m'n wachtwoord gewijzigd want die had ik vanmiddag gewijzigd i.v.m. de inlogproblemen :wink: . Hopelijk logt ie morgen weer standaard in :wink:

Edit: Het loopt allemaal weer prima :banaan:
Laatst gewijzigd door Kralenannie op wo 01 jul 2009 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Anita

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door singasong » wo 01 jul 2009 10:15

Ik moet nu dus iedere keer weer opnieuw inloggen. Hoe verander ik dat?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door Sandra » wo 01 jul 2009 11:13

je kan even op ucp.php?mode=delete_cookies" onclick="window.open(this.href);return false; klikken, dan dus opnieuw inloggen, opletten dat je aanvinkt dat je automatisch wil inloggen, dan moet het wel weer goed gaan.

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door singasong » wo 01 jul 2009 13:46

Hij doet het ineens weer zonder dat ik iets heb veranderd :?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Forum voortaan bereikbaar via forum.kralen.com

Bericht door Sandra » wo 01 jul 2009 14:27

Dat kan kloppen. Zo ging het bij mij ook eerst ;) dacht al hoe kan het, maar het lijkt wel alsof de browser even 'van slag' is ofzo, weet niet wat het is. Het is zeg maar stuk of 1, 2x opnieuw inloggen en dan gaat het goed, bij sommigen gaat het meteen goed. Door eerst de cookies te verwijderen zal het wel meteen goed gaan denk ik.

Gelukkig is dit een eenmalige wijziging en zal dit niet meer gebeuren. ;)

Gesloten