Vanaf nu is het forum bereikbaar via http://forum.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; . Kom je er toch op via forum.creadream.nl , bijvoorbeeld wegens favorieten, een link in een topic of door de zoekmachine, dan merk je er niets van.

Het kan zijn dat je in het begin even moeite heb met inloggen, dit komt door oude cookies. Je kan dan even de cookies van het forum verwijderen via deze link ucp.php?mode=delete_cookies" onclick="window.open(this.href);return false; , dan moet het weer lukken. Maar waarschijnlijk merk je er niets van.
De reden dat ik het heb gewijzigd is omdat het forum een onderdeel is van Kralen.com , en niet van CreaDream. Het url was vroeger kralen.com/forum/ . Dankzij de vele posts en bezoekers per dag had ik teveel dataverkeer en moest ik overstappen op een eigen server. Om te testen of alles goed ging had ik eerst domeinnaam CreaDream.nl verhuisd. Toen ik het forum verhuisde moest ik als url forum.creadream.nl nemen, want Kralen.com verwees nog naar de oude server. Pas toen ik zeker wist dat alles goed ging had ik kralen.com ook verhuisd....maar ik kon niet eenvoudig het url terugzetten naar forum.kralen.com want dan zouden vele links niet meer werken....En dat is nu dus eindelijk opgelost.