[quote="wilmadonna"
Het stemmen is toch wel te beinvloeden... als je veel vrienden online hebt, kunnen die op jouw sieraad stemmen... als je van te voren laat weten aan die personen hoe jouw sieraad eruit ziet... ook al staat je naam er niet bij....
Ik heb zelf geen close vrienden die hier online zijn hoor, begrijp me niet verkeerd

En nogmaals: degene die gewonnen hebben: lekker genieten van je compliment en prijs!!!!

[/quote]
Ik denk niet dat het stemmen te beinvloeden is, eerlijk gezegd. Ook omdat Sandra dat in haar vorige bericht zegt. Maar als je regelmatig op het forum komt, weet je meestal wel wie welk sieraad gemaakt heeft. En ja, dat vaak dezelfde winnen, is toch denk ik, omdat ze en vaak creaties posten en gewoon hele mooie creaties maken. En dat doet niets af aan de andere sieraden die dan niet winnen. Iedereen doet wat hij /zij het beste kan, en iedereen verdient daarvoor iig een enthousiasmeprijs. Maar wat mooi is, is gewoon mooi.
En als ze de meeste stemmen krijgen, so what... ik zie het meer als een gezellig platform om te laten zien, wat ik wil laten zien. En ik stem altijd enthousiast mee, en bij het stemmen denk ik best wel eens, ooooh zoiets heb ik vorige week ook al gestemd. Maar als ik het dan alsnog het mooiste vind, stem ik er toch weer op. En soms ook niet. Is maar net hoe mijn hoedje(

) staat.
Groetjes Ellen.