forum morgenochtend even offline
Ik moet het forum al tijdje updaten naar nieuwe versie en ga er morgenochtend maar even de tijd voor uittrekken. Ik weet nog niet precies hoe laat het forum offline zal zijn, gok tussen 10 en 11, maar dan weten jullie alvast dat als het offline is het tijdelijk is en later vanzelf weer zal werken. 

-
- Bead Interested
Re: forum morgenochtend even offline
Oh maar dat kan niet hoor.
Waar moeten wij verslaafden dan onze tijd door brengen?

HahahahaTinkywinky schreef:Oh maar dat kan niet hoor.
![]()

Groetjes Ellen.
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
maar goed dat ik morgen ochtend toch niet thuis ben ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Ben voor het eerst blij dat ik moet werken morgenochtend
Ben om twaalf uur thuis kun je dan klaar zijn

Ben om twaalf uur thuis kun je dan klaar zijn

Groetjes Dorret

China
Samen met mijn vriend, route zelf uitgestippeld, vervoer varierend van per trein tot lokale vlucht tot paar dagen eigen reisleidster
Beetje spannend maar erg leuk, en nog genoeg te regelen komende weken....

Leuk zeg china is mooi met heel aardige mensen en lekker eten ik was er in Augustus met de olympische spelen en heb veel gezien van Beijing en was op de Chinese muur erg indrukwekkend!Sandra schreef:ChinaSamen met mijn vriend, route zelf uitgestippeld, vervoer varierend van per trein tot lokale vlucht tot paar dagen eigen reisleidster
Beetje spannend maar erg leuk, en nog genoeg te regelen komende weken....
Geniet ervan maak veel foto's want dat is leuk voor later.

Groetjes Dorret
Bedankt voor jullie berichtjes. 
Ik heb geen tijd meer het goed te updaten, wel heb ik iets gewijzigd waardoor er geen automatische aanmeldingen meer zijn.
Ik heb een vraag toegevoegd aan het aanmeldformulier, nl of je een spammer bent
Er staat dan standaard 'ja, ik ben een gemene spammer' geselecteerd. De gewone mensen (die niet automatisch aanmelden) moeten dan dus handmatig 'nee, ik ben een enthousiaste kralenfan' selecteren, alleen dan gaat het aanmelden goed.
Ik had zowat per 10 minuten een nieuwe spam account en sinds gisteravond geen enkele meer. Erg fijn dat al dat irritante gedoe zo eenvoudig opgelost kan worden. 
Wel moet ik nog naar de ledenlijst kijken en nog best veel spam-accounts waarvan het aanmelden afgelopen maanden wel goed is gegaan verwijderen, voor het geval die alsnog spammen terwijl ik op vakantie ben.

Ik heb geen tijd meer het goed te updaten, wel heb ik iets gewijzigd waardoor er geen automatische aanmeldingen meer zijn.

Wel moet ik nog naar de ledenlijst kijken en nog best veel spam-accounts waarvan het aanmelden afgelopen maanden wel goed is gegaan verwijderen, voor het geval die alsnog spammen terwijl ik op vakantie ben.
Heb je leuk opgelost zo!
Hele fijne vakantie alvast!

Hele fijne vakantie alvast!

Groetjes, Nicole.
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Slim Sandra!!!!
Alvast een goede vakantie.
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)