pop up

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:
pop up

Bericht door patricia » wo 21 apr 2004 19:23

ik krijg steeds een vierkante pop up waar niks in staat...gewoon een wit vlak... dit is als ik terug ga naar het hoofdmunu zeg maar en hij is anders dan het ding van prive bericht... wat is t?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 21 apr 2004 20:59

Klinkt me niet bekend sorry....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 22 apr 2004 08:32

ikzelf heb ook geen flauw idee helaas...heb dit forum namelijk ook niet zelf gemaakt....heb je alleen bij dit forum last ervan? Wie weet is er een soort spyware geinstalleerd. Spyware betekent software dat je stalkt, bijhoudt welke sites je bezoekt enzo. Vaak heeft spyware ook ineens een pop-up met reclame. Wie weet is dat het? Of er moet iets fout gaan met prive berichten.....

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » do 22 apr 2004 08:47

Zover ik weet heb ik geen spyware geinstalleerd en ook volgens mijn virusscan niet...gek alleen bij het forum...maar tis anders dan de pop up van de priveberichten hoor want die krijg ik wel... dus ik zie t wel!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 22 apr 2004 09:12

spyware instaleer je ook niet zelf patries ;) dat doet een site waar je zomaar op kan zijn belandt tijdens het surfen om allerlei informatie op te doen van waar je bent geweest en hoe lang je der bent geweest. zodat ze weer meer en betere informatie hebben om je te spammen!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 22 apr 2004 13:42

precies. spyware hoort ook bij software die je zelf installeert, zoals kazaa (om muziek uit te wisselen). ook kan het gebeuren zonder dat je het door heb. dat had ik een keer, iedere keer als ik domeinnaam intikte die niet bestond ging ik automatisch naar een of andere vage zoekmachine en kreeg ik van die irritante banners.

Gesloten