Wat houd het in onder je naam?
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is, maar onder je naam staat bijvoorbeeld bij mij "bead believer" wat houd dit in? 

Liefs Romana
Re: Wat houd het in onder je naam?
afhankelijk van het aantal posts die je hebt gedaan, krijg je automatisch een andere woord onder je naam. 
allereerste is bv bead anonymous, bead reader, bead starter, etc, en de allerlaatste bv bead hysteric tot zelfs bead monster.
kortom allemaal woorden die met de hobby te maken heeft, zoals bead discoverer (dat je het net ontdekt), bead fan tot bead lover, bead producer (dat je dus echt vaak bezig ben), etc. Heb stuk of 20 verschillende bedacht.

allereerste is bv bead anonymous, bead reader, bead starter, etc, en de allerlaatste bv bead hysteric tot zelfs bead monster.

- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
En nu begrijp ik het ook! Viel me ineens op en dacht al wel dat het iets te maken had met het aantal berichten dat je hebt geplaatst....
Sylvia
Sylvia
Groetjes Sylvia 

Ik snap de fun wel, maar ik vind het wel vreemd om bij mijn naam bead discoverer te zien staan terwijl ik al jááren verslaafd ben! 

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Nou, dan ga ik maar lekker verder met berichten posten ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hahaha, weet niet eens meer wat er bij mij staat! Had wel door dat het met het aantal berichten te maken had (want gekeken bij anderen natuurlijk en gezien dat het bij mij al een paar x veranderd was) maar wat ik NU ben volgens het forum gaan we nu zien dan.....
je bent designer
begint dus al een echte professional te worden

- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
YeahSandra schreef:je bent designerbegint dus al een echte professional te worden
![]()

![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Heb je ook een lijstje welke naam je krijgt bij welke hoeveelheid berichten? is wel leuk al die namen 

hm, ik voel me af en toe wel een bead hysteric (nog net geen monster) ........................ 

weer wat geleerd leuk