Archief

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Kleine Heks
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:do 24 jul 2008 09:41
Locatie:Groningen
Archief

Bericht door Kleine Heks » wo 27 aug 2008 08:23

Ben ik alweer; Bestaat er zoiets als een archief? Ik bedoel dat je berichten toont van bijv 1 jaar. De overige berichten gaan in een soort van archief en worden alleen getoond als er om gevraagd wordt, bijvoorbeeld als iemand een zoekopdracht ingeeft.
Ik zie nu hele oude berichten staan....misschien ruimt dit wat op?
Misschien kun je dit wel automatisch laten opschonen?
:oops: ook hier, geen idee of dit een zinnig iets kan zijn.....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Archief

Bericht door Sandra » wo 27 aug 2008 08:27

Nee dat bestaat momenteel nog niet maar dat wil ikzelf liever ook niet inbouwen. Ik vind het juist fijn dat alles zo bewaard kan blijven. Als iemand een vraag heeft over een techniek kan ze dan gewoon de zoekfunctie gebruiken en wellicht een topic uit 2005 vinden met nuttige tips. Scheelt weer nieuwe topic starten, wachten op antwoord, en op 'n gegeven moment hebben de trouwe forummers al vaker 'n vraag beantwoord en hebben ze geen zin meer weer dezelfde vraag te beantwoorden.

Het is handig dat je bij de zoekfunctie subforum kan selecteren. Stel je hebt een vraag over workshops geven, kan je trefwoorden invullen en subforum workshops geven selecteren, waardoor vrijwel alles wat je vindt wel relevant zal zijn.

Kleine Heks
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:do 24 jul 2008 09:41
Locatie:Groningen

Re: Archief

Bericht door Kleine Heks » wo 27 aug 2008 08:30

Je hebt gelijk...ik moet beter de zoekfunctie gebruiken!
Bij de vorige vond ik dat heel lastig omdat, na het openen van een bericht, niet terug kon naar de zoekresultaten, je moest dan opnieuw een zoekopdracht doen. Ik heb het hier nog onvoldoende geprobeerd. Ik zal je niet meer lastig vallen!

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Re: Archief

Bericht door Bieketjuh » ma 01 sep 2008 09:34

Kleine Heks schreef:Je hebt gelijk...ik moet beter de zoekfunctie gebruiken!
Bij de vorige vond ik dat heel lastig omdat, na het openen van een bericht, niet terug kon naar de zoekresultaten, je moest dan opnieuw een zoekopdracht doen. Ik heb het hier nog onvoldoende geprobeerd. Ik zal je niet meer lastig vallen!
Weet niet of nu nog steeds zo is maar als je iets zoekt maar, je opent het topic en je wil terug, door op het 'terug'pijltje te duwen dan moet je daarna op 'vernieuwen' klikken (dat zijn 2 pijltjes waarvan de ene naar boven de andere naar beneden wijst, staat naast je balk waar je je www invult, naast het rode kruisje) dan krijg je een schermpje waarop zo iets staat van, wilt u zeker vernieuwen. Klik je 'ja' en dan krijg je terug je zoekopdracht zonder dat je die opnieuw moet ingeven. Het was zelfs zo -geloof ik- dat het alleen zo was bij het 1ste blad en niet meer als je bv naar het laatste ging.

Gesloten