Ik zou het onderscheid tussen de creaties / technieken etc ...van BT / bead embroidery / Fimo ed, wel wat duidelijker willen zien. Op die manier is er volgens mij meer overzicht en is het, voor mij in ieder geval, makkelijker terug te vinden.....
Misschien kan er een aparte plek komen voor de BT-ers? Volgens mij is dit helemaal in swung....zwang of hoe je het wil noemen. Het lijkt me makkelijker met het zoeken naar de tutorials etc.
Maar ook ik sluit me bij de anderen aan......ik heb geen idee hoeveel werk dit is en natuurlijk of ik de enige ben die daar behoefte aan heeft.
Onderscheid
-
- Bead Discoverer
Re: Onderscheid
Je kan ook eventueel de zoekfunctie gebruiken he. Type bv bt in en selecteer subforum show je eigen creaties, dan toont ie alleen topics waarbij dat woord in voorkomt.
Het wordt veel werk om een bestaande subforum te gaan splitsen, al snel een hele middag, en daar heb ik geen tijd voor helaas. Ik kan wel eventueel doen dat je tijdens het uploaden van de foto's techniek moet selecteren, net zoals het moet als je het upload naar http://www.kralen.com/vb_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar daar heb je ook niet veel aan want niet iedereen selecteert de juiste technieken. Vrijwel iedere maand upload iemand wel een foto onder onderwerp rijgen en vult dan techniek kettelen in, en zo nog meer van dat soort dingen. Dus dat is ook al snel een slordige wirwar van allerlei technieken...
Het wordt veel werk om een bestaande subforum te gaan splitsen, al snel een hele middag, en daar heb ik geen tijd voor helaas. Ik kan wel eventueel doen dat je tijdens het uploaden van de foto's techniek moet selecteren, net zoals het moet als je het upload naar http://www.kralen.com/vb_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar daar heb je ook niet veel aan want niet iedereen selecteert de juiste technieken. Vrijwel iedere maand upload iemand wel een foto onder onderwerp rijgen en vult dan techniek kettelen in, en zo nog meer van dat soort dingen. Dus dat is ook al snel een slordige wirwar van allerlei technieken...
-
- Bead Discoverer
Re: Onderscheid
Ja hoor, ik snap het helemaal....
Techniek selecteren kan schelen als je het aantal mogelijkheden beperkt, de specifieke technieken benoemen (als in mijn vorige bericht bijvoorbeeld) en een overige groep misschien?
Dat maakt het wel overzichtelijk...again... voor mij in ieder geval.
Wat een werk komt er bij kijken , als ie wensen van al die mensen. Knap hoor dat je het overzicht hebt......ik ben blij met de nieuwe mogelijkheden!
Techniek selecteren kan schelen als je het aantal mogelijkheden beperkt, de specifieke technieken benoemen (als in mijn vorige bericht bijvoorbeeld) en een overige groep misschien?
Dat maakt het wel overzichtelijk...again... voor mij in ieder geval.
Wat een werk komt er bij kijken , als ie wensen van al die mensen. Knap hoor dat je het overzicht hebt......ik ben blij met de nieuwe mogelijkheden!