gif bij handtekening
- francien
- Bead Starter
- Contacteer:
Hallo,
Als ik een commentaar geef doe ik dat altijd met onderschrift. daar stond ook een gifplaatje bij en dat is nu steeds een hokje met een rood kruisje. Mag het er niet meer bij of is er een andere reden.
bedankt voor antwoord alvast
Als ik een commentaar geef doe ik dat altijd met onderschrift. daar stond ook een gifplaatje bij en dat is nu steeds een hokje met een rood kruisje. Mag het er niet meer bij of is er een andere reden.
bedankt voor antwoord alvast
Groetjes Francien

Ja hoor het mag wel, maar dan moet wel het plaatje goed zijn.
Ik zie dat je http://i164.photobucket.com/albums/u33/ ... 1Cow15.gif" onclick="window.open(this.href);return false; probeert te tonen, en als ik die open krijg ik foutmelding, vandaar dat je beneden geen plaatje ziet.

Hoe doe je dat dan want ik heb bv geen eigen website? Ik kopiëer deflapflap schreef:Als je het plaatje nog op je computer hebt kan je hem opnieuw toevoegen via je profiel. Als je dan de optie "upload vanaf je systeem" gebruitk kan hij ook niet meer kwijtraken
url en plak hem dan.
~Groetjes Margriet~
Ja dat weet ik wel, maar volgens mij bedoeld Francien het onderschriftflapflap schreef:Nee hoor, als je de bovenste optie kiest staat er iets als "upload avatar vanaf je eigen systeem". Als je daarop klikt kun je door je eigen computer bladeren en het plaatje kiezen.
Let wel op dat het plaatje aan de vereisten voldoet anders werkt het niet (als ie te groot is bijvoorbeeld).

Vraag ik mij trouwens wel af, of je plaatjes, randjes ed wel mag kopiëeren
van een site en die hier neerzetten, ja ik doe het ook, dat weet ik wel, maar mag dat dan ook?
~Groetjes Margriet~
Even snel antwoord voor Margriet, het hangt er vanaf vanaf welke site je het haalt. Stel het is zo 'n site vol met plaatjes voor op msn of avatars, dan mag het want daar is het voor bedoeld, maar stel je gebruikt een foto van een webshop of bv van iemands homepage, dan heb je groot kans dat het niet mag.