Geen foto's te zien, ook niet op creadream

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Mariska_V
Bead Starter
Geen foto's te zien, ook niet op creadream

Bericht door Mariska_V » wo 13 jun 2007 22:02

Hoi Sandra,
Ik heb problemen met het bekijken van de foto's die getoond worden.
Mijn PC blijft steeds hangen (bij .. itmes over) bezig met downloaden, het microsoft vlaggetje(je weet wel, rechts bovenin) beweegt ook niet meer.
Kan je me helpen want ik wil na lange tijd mijn sieraden hobby weer oppakken en kijk daarvoor graag mee op het forum.

Alvast bedankt,
groeten,
Mariska

Mariska_V
Bead Starter

Bericht door Mariska_V » wo 13 jun 2007 22:15

omdat ik niet weet hoe ik mijn eigen bericht kan bewerken voeg ik op deze manier even wat info toe.
Ook op het forum van 'sieraden forum' heb ik dit probleem, waarmee ik wil zeggen dat het wel aan instellingen ofzo van mijn PC moet liggen.

Help!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 13 jun 2007 22:24

Zie je wel bij andere sites, zoals nu.nl foto's?
Wat voor programma gebruik je als je internet?

Mariska_V
Bead Starter

Bericht door Mariska_V » wo 18 jul 2007 20:25

sorry voor de late reactie, had niet gezien dat er een antwoord gekomen was.
Ik krijg op nu.nl gewoon de foto's te zien.
Ik gebruik internet explorer via XP(bedoel je dat?)
Het rare is dat het altijd is bij "patronen uitwisselen' dan blijft m'n pc hangen op... aantal item te downloaden.
Ik wil nl graag het winnende ontwerp en patroon van Mirjam Borger zien maar dat lukt echt niet, overigens ook niet via jouw site.

groetjes
Marisa

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 18 jul 2007 21:02

vreemd...ik hoor weleens dat sommigen last krijgen als ze een plaatje van imageshack downloaden, die staan vaak bij patronen uitwisselen, maar dan zou je bij mij geen last moeten hebben.
Wat me wel te binnen schiet, het zou kunnen dat je harddisk te vol is, dat hij geen ruimte heeft voor nieuwe plaatjes en daardoor vastloopt. Weet niet zo gauw hoe je dat kan nakijken en oplossen..je kan iig bij 'mijn computer', de knop op je bureaublad, zien hoeveel ruimte je over heb per partitie. Ook kan je anders bij internet explorer aangeven dat je cache wil legen.

Die van Mirjam Borger kan je trouwens zien op http://www.kralen.com/pag.php?id=280" onclick="window.open(this.href);return false; .

Mariska_V
Bead Starter

Bericht door Mariska_V » wo 18 jul 2007 22:11

partitie? ik weet echt niet waar je het over hebt, maar ik heb wel kunnen vinden dat mijn harde schijf nog lang niet vol zit.

in ieder geval toch bedankt.

groetjes
Mariska

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 18 jul 2007 22:36

partitie is bv je c-schijf of d-schijf...stel je c-schijf is vrij vol, dan kan het zijn dat ie problemen heeft met plaatjes laden. kan helaas niets anders bedenken, waar het aan zou kunnen liggen....

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Re: Geen foto's te zien, ook niet op creadream

Bericht door Mieke » vr 27 jul 2007 14:40

Mariska_V schreef:Hoi Sandra,
Ik heb problemen met het bekijken van de foto's die getoond worden.
Mijn PC blijft steeds hangen (bij .. itmes over) bezig met downloaden, het microsoft vlaggetje(je weet wel, rechts bovenin) beweegt ook niet meer.
Kan je me helpen want ik wil na lange tijd mijn sieraden hobby weer oppakken en kijk daarvoor graag mee op het forum.

Alvast bedankt,
groeten,
Mariska
Ik heb momenteel hetzelfde probleem, terwijl ik dat nooit had (behalve toendertijd op pc op werk). :(
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Mariska_V
Bead Starter

Bericht door Mariska_V » vr 27 jul 2007 21:26

Het rare is dat ik het niet altijd heb. Maar het kan zo zijn dat ik lekker op het forum heen-en-weer zit te klikken en dan ineens... blijft ie hangen met het openen van foto's. Heeeeel irritant.

Gesloten