Voorbeeldenfoto's op Kralen.com
dag allemaal,
Ik heb een pagina gemaakt waarmee je eenvoudig kan zien wie wat heeft gemaakt of welke foto's op welke dag zijn toegevoegd:
http://fotos.kralen.com/fotos_overzicht.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb 1 verzoekje en 1 mededeling:
- SVP voortaan max 1 foto per sieraad. Op zo 'n manier staan er geen sieraden dubbel op, en kunnen we later eenvoudig stemmen uitbrengen op elkaars sieraden.
- Ik heb het al heel vaak gezegd, maar helaas worden er nog steeds andere foto's ge-upload, zoals foto's van restjes verkopen of kraleninrichting. Deze worden vanaf nu zonder mededeling verwijderd.
Als jullie nog tips of opmerkingen hebben, hoor ik het heel graag. Alvast bedankt!
Ik heb een pagina gemaakt waarmee je eenvoudig kan zien wie wat heeft gemaakt of welke foto's op welke dag zijn toegevoegd:
http://fotos.kralen.com/fotos_overzicht.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb 1 verzoekje en 1 mededeling:
- SVP voortaan max 1 foto per sieraad. Op zo 'n manier staan er geen sieraden dubbel op, en kunnen we later eenvoudig stemmen uitbrengen op elkaars sieraden.
- Ik heb het al heel vaak gezegd, maar helaas worden er nog steeds andere foto's ge-upload, zoals foto's van restjes verkopen of kraleninrichting. Deze worden vanaf nu zonder mededeling verwijderd.
Als jullie nog tips of opmerkingen hebben, hoor ik het heel graag. Alvast bedankt!
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer:
uhm ik snap niet war je het over heb.poppymieke schreef:oei, ik heb rpecies mijn best al gedaan

Ik moest even denken hoe kan dat nou, alles wordt zelf ge-upload, maar het is enkele keer gebeurd dat als 2 net tegelijk bezig waren, de sieraad onder andermans naam kwam te staan. Het is zeker http://fotos.kralen.com/forum/1323_kl.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; die niet van jou is?Binca schreef:hoi,
ik vind het idee geweldig alleen een klein probleemtjeer staat een geweldige creatie op maar die is helaas niet van mij
en ik wil niet met een andermans eer strijken
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Erg leuk zo'n overzicht !!!
Leuk om te zien wat een verschillen in technieken, kleur- en kralenkeuzes er zijn. Ieder z'n eigen stijl.
Als ik zo eens rondkijk tussen al die afbeeldingen kijg ik helemaal zin om zelf ook weer aan de slag te gaan met kralen !
Zodra ik snap hoe je afbeeldingen kan plaatsen zal ik ook eens de stoute schoenen aantrekken en mijn creaties op het forum plaatsen.
Eerst eens goed lezen hoe dat moet
Leuk om te zien wat een verschillen in technieken, kleur- en kralenkeuzes er zijn. Ieder z'n eigen stijl.

Als ik zo eens rondkijk tussen al die afbeeldingen kijg ik helemaal zin om zelf ook weer aan de slag te gaan met kralen !
Zodra ik snap hoe je afbeeldingen kan plaatsen zal ik ook eens de stoute schoenen aantrekken en mijn creaties op het forum plaatsen.
Eerst eens goed lezen hoe dat moet

Ooh zo. daar hoeft ze zich niet voor te blozen hoor, er is geen limiet ofzo.katskralen schreef:Ze wil zeggen dat ze al heel veel creaties heeft geuploaduhm ik snap niet war je het over heb.

Ik zal binnenkort de script nog eens nakijken, zodat er niet automatisch foto's onder andermans naam kunnen komen....erg druk momenteel...maar moet eenvoudig op te lossen zijn volgens mij.
- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
Kunnen er ook foto's worden uitgehaald. Er staan bij mij foto's soms 2 of 3 x in en dat vind ik niet nodig.
Ik heb waarschijnlijk een paar proef gedraaid die ik toch niet goed vond en maar een andere heb genomen.
Kan ik de lelijke foto's zelf eruit halen.
?
Voor de rest vind ik het echt 'geweldig'
Ik heb waarschijnlijk een paar proef gedraaid die ik toch niet goed vond en maar een andere heb genomen.
Kan ik de lelijke foto's zelf eruit halen.

Voor de rest vind ik het echt 'geweldig'

De Kralenprutser
Als je mij een pb-tje stuur met de nummer van de foto, of het url bv, dan kan ik het wel weghalen.
gebeurde veeeeel vaker dat er dubbele foto's waren, heb dus al aardig wat weggehaald
maar niet allemaal, omdat ik niet wist welke dan bij het topic gepost was....anders haal ik sowieso van dubbele foto's 1tje weg?