Raar is dat, als ik één van de foto's die hier met imageshack geplaatst zijn wil bekijken, zie ik meestal helemaal niets. Sterker nog, nadat ik dat gedaan heb kan zie ik op geen enkele site nog plaatjes!
De enige manier om weer wat te zien te krijgen op 'plaatjesgebied', is de computer helemaal opnieuw opstarten. Hebben er meer mensen problemen met imageshack op deze manier?
Imageshack & problemen.
Ja, veel mensen hadden daarmee problemen.
en daarom heb ik http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; gemaakt. LET OP, dit is alleen voor show je eigen creaties, het is NIET toegestaan andere foto's daarnaar te uploaden. Misschien heeft iemand tips waar je andere foto's naar kan uploaden.

Ik had daar ook veel problemen mee, maar heb de indruk dat er inderdaad veel mensen zijn die het uploadformulier gebruiken
al heb ik soms nog last van een ontregelde computer, dan moet ik alle schermen van internet afsluiten en opnieuw beginnen
wel jammer, want zo heb ik bv nog steeds de nieuwe creatie van frietje niet gezien
al heb ik soms nog last van een ontregelde computer, dan moet ik alle schermen van internet afsluiten en opnieuw beginnen
wel jammer, want zo heb ik bv nog steeds de nieuwe creatie van frietje niet gezien