hey,
ik had een vraag, ik had laatst een mailtje dat ik een pb had. dat was wel een paar dagen geleden en ik ben een week weggeweest, dus heb het forum niet zo in de gaten gehouden, maar als ik in mijn inbox kijk is het laatste bericht dat ik heb gekregen van 2005, ik weet dus niet wie mij een pb heeft gestuurd en die kan ik dus ook niet beantwoorden.
wel mail, geen pb
Als ik mezelf niet kan vinden; ben jij me dan kwijt?
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Wat KAN is dat degene het PB-tje ingetrokken heeft. Zolang jij hem niet leest, staat hij bij de verzender in de outbox. Deze kan hem weer verwijderen zolang hij niet naar de sentbox gegaan is ( & dat gebeurt pas weer als je hem gelezen hebt
) Weet niet OF het in dit geval zo is, maar vind het een aannemelijke verklaring 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik had dit vandaag ook weer, kreeg een stuk of 6 mailtjes met de melding dat ik een nieuw PB had, en op het forum gekomen heb ik er maar 1.
Dus nogmaals mensen, let erop, als je een PB verstuurd hebt en hij staat nog in je "OUT" box NIET VERWIJDEREN want hij is dan nog niet afgeleverd bij de ontvanger!
Dus nogmaals mensen, let erop, als je een PB verstuurd hebt en hij staat nog in je "OUT" box NIET VERWIJDEREN want hij is dan nog niet afgeleverd bij de ontvanger!
~Audrey~