Upload je voorbeelden naar Kralen.com

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 07 mar 2007 09:42

Ik heb erover nagedacht en de knoop doorgehakt, zie http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=26571" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik heb een nieuwe topic gestart aangezien ik denk dat dan meer het zullen lezen, dan wanneer ik hier doorga. Snap je iets niet over het formulier, dan kan je het hier vragen.

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » do 08 mar 2007 15:31

ja, nu is het me eindelijk gelukt eens iets te laten zien...ben er helemaal vrolijk van!!!! :banaan:

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » za 20 okt 2007 15:07

Hoi Sandra,

Misschien ben ik echt een computerdummie omdat ik deze vraag stel, maar waag het er toch maar op!

Als ik geen nieuw topic maak, maar toch foto's maak, komen ze dan wel in mijn creaties te staan???? (ik bedoel de site op kralen.com, per ontwerper) Er zijn nl. sieraden die ik wel eens heb laten zien via imageshack, maar niet via het formulier, maar ik wil ze toch graag in die creaties lijst hebben......

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Lis
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:wo 28 nov 2007 23:34

Bericht door Lis » ma 03 dec 2007 22:52

Nou nu komt deze leek even lastig doen!

Ik wilde mijn eigen foto in mijn avator zetten, maar dat lukt niet omdat mijn foto te groot is. Heb de foto geprobeerd te verkleinen in paint, maar dan blijft hij te groot! Het moet 12 kb zijn, maar mijn foto is na het verkleinen ongeveer 48 kb en dan is hij al vreselijk klein. Help snap er niets van! Iemand tips?

Ook het neerzetten van mijn eigen creaties snap ik totaal niet! Heb jullie uitleg gelezen, maar begrijp er niets van!
Ik heb namelijk geen eigen website! Wil af en toe gewoon een zelfgemaakte ketting laten zien uit mijn afbeeldingen map!

Kunnen jullie deze vreselijke leek helpen?

Groetjes Lis :oops:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 dec 2007 08:19

Ik denk dat je verkeerde topic heb gelezen, want wat eigen creaties betreft is het juist verplicht te uploaden naar kralen.com. Op http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=26382" onclick="window.open(this.href);return false; kan je daar instructies over lezen.

Wat avatar betreft: is het inmiddels gelukt? Want ik zie nu wel een plaatje....je kan ook plaatjes uploaden naar bv imageshack en dat plaatje als avatar gebruiken.

Gesloten