Opvragen van Topics met foto's van creaties

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:
Opvragen van Topics met foto's van creaties

Bericht door HappyGirl » di 20 feb 2007 17:55

Ik heb een probleempje. Als ik bijvoorbeeld bij de topics die gaan over het showen van je creaties de topics incl. de foto's wil opvragen, lukt dat niet.
Ik krijg wel de tekst maar ik mis de foto's en de computer geeft aan dat deze aan het uplowden is en dat duurt heeeeeeeeeeeel erg lang en uiteindelijk gebeurd er niets.
Ik moet zeggen ik ben niet zo supertechnisch met de pc, maar ben benieuwd of iemand mij kan vertellen waaraan dat ligt. Ik heb het al meerdere keren op verschillende dagen en tijdstippen geprobeerd bij bijv. spiraal, spiraal en nog eens spiraal en krijg met geen mogelijkheid de foto's in beeld.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe of wat.....

Groetjes Marja

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 20 feb 2007 19:03

Ikzelf kan niet zo snel weten waardoor het komt, enige dat ik kan bedenken is soort anti-spam programma of instelling. Je bezoekt forum.creadream en de foto's zijn elders opgeslagen = meestal irritante reclame = sommige programma's tonen die niet. Maar dan zou het niet moeten lijken alsof het steeds aan het laden is....
Ik moet wel zeggen dat ik binnenkort wil zorgen dat foto's naar mijn server geupload kunnen worden, het wordt dan ook verplicht zodat foto's altijd bij de topics te zien zullen blijven, wie weet werkt het dan wel. Kan je bij http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... 4&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; onderaan de pagina wel een foto zien?

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » di 20 feb 2007 20:11

Hallo Sandra,

Ja zeker die kan ik wel zien.
Ziet er overigens mooi uit.

Groetjes Marja

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 20 feb 2007 21:17

Hm, dan weet ik niet waar het aan kan liggen en al helemaal niet hoe je het kan oplossen, helaas....Enige dat ik kan bedenken is dat je via jouw provider niet bij de sites kan komen, maar dat zou dan maar tijdelijk moeten zijn en dat gebeurd haast nooit...of kijk je misschien vanaf je werk? Het zou dan kunnen dat de sites, zoals imageshack, geblokkeerd zijn...

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » wo 21 feb 2007 07:47

Hallo Sandra,

Het is vanaf mijn labtop thuis.
Ik probeer het gewoon af en toe weleens en misschien dat het wel een keer lukt. Het vreemde is dat sommige creaties wel te zien zijn en andere weer niet.
Heb ik weer...... iets raadselachtigs.

In ieder geval toch bedankt voor je reactie(s).

Groetjes Marja

Schanulleke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » wo 21 feb 2007 08:06

Wat ook het geval kan zijn, met name bij oudere topics, is dat de degene die de foto's geplaatst heeft ze verwijderd heeft bij de provider (mijnalbum, imageshack) zonder erbij stil te staan dat ze dan niet meer zichtbaar zijn op het forum.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

miss-chris
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miss-chris » wo 21 feb 2007 09:24

ik heb vaak dat het lang duurt als de foto's bij imageshack geupload zijn.... :?

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » wo 21 feb 2007 11:39

Hallo Schanulleke,

Wat je aangeeft over de oudere foto's dat is bekend bij mij.
Het gaat om creaties van half februari dit jaar. Ik heb het net nogeens geprobeerd. De ene keer lukt het wel en dan weer niet. En sommige creaties krijg ik helemaal niet, die lukken gewoon weg niet...

Nu ben ik ook niet zo supertechnisch... maar wie weet kom ik er nog eens achter.

Groetjes

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 22 feb 2007 15:33

Schanulleke schreef:Wat ook het geval kan zijn, met name bij oudere topics, is dat de degene die de foto's geplaatst heeft ze verwijderd heeft bij de provider (mijnalbum, imageshack) zonder erbij stil te staan dat ze dan niet meer zichtbaar zijn op het forum.
Dat proberen wij modjes zoveel mogelijk bij te houden door topics waarvan de fotos niet meer actief zijn, te verwijderen :wink:
~Audrey~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 22 feb 2007 15:35

En dat is straks niet meer nodig als iedereen het aanmeldformulier van http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; gebruikt :banaan:

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 22 feb 2007 19:05

Ik heb het zelf ook op mijn eigen PC, dat ik soms grote foto's niet kan zien. En vervolgens kan ik op welke site dan ook geen foto's meer zien, en moet ik alle browsers afsluiten en dan weer openen, en dan weer openen. Dan lukt het daarna de ene keer wel, de andere keer niet. Op een ander forum heb ik daar geen last van. Maar misschien komt het omdat er soms wel errrug grote foto's worden gebruikt.
Ik ben benieuwd hoe het straks gaat met de uploadpagina.

Op een andere PC in ons huis heb ik er geen last van, dus het heeft wel iets met de instellingen van de PC te maken... (maar wat???) Ik had het ook 'ineens'.

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » do 22 feb 2007 21:49

Dat klinkt heel bekend. Ik heb vandaag wat uitgeprobeerd. En het blijkt inderdaad na bezoek aan het forum ook problemen op andere sites, precies zoals jij Lissie, ook aangeeft.
Vandaag is er het een ander op mijn pc opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft ook geen effect. Op virrussen gescand, maar die waren er (gelukkig) niet, dus dat was het probleem ook niet.

Misschien is het inderdaad een instelling.....

HappyGirl

LadyBird
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door LadyBird » vr 23 feb 2007 21:22

Ja, ik heb hetzelfde probleem. Wanneer ik bij dit forum enkele afbeeldingen heb bekeken, krijg ik ineens helemáál geen plaatjes meer te zien. Ook niet bij andere (en mijn eigen) sites.
Dan moet ik inderdaad alles afsluiten, tijdelijke files wissen en helemaal opnieuw beginnen.

Wanneer ik hier imageshack-plaatjes probeer te bekijken, loopt de computer vaak zelfs totaal vast.

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » vr 23 feb 2007 21:29

Wat apart.
Je hebt inderdaad hetzelfde als Lissie en mij.
Wat is dat toch???????????????????????????????????????????

HappyGirl

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 23 feb 2007 23:16

Hm, ik onthou ineens dat een tijd terug meerderen erover klaagden....
Maar goed, binnenkort is het verplicht voorbeelden te tonen via mijn server, dan is dat probleem hopelijk opgelost...

Gesloten