creaties vertonen.

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
sarina
Bead Believer
creaties vertonen.

Bericht door sarina » di 13 feb 2007 17:34

Hallo,

Ik zou graag wat laten zien, maar ik heb geen website en dan kan het niet. Ik heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar het lukt echt niet.
Ik zal morgen weer eens kijken en de hoop dat het lukt.

:oops: :oops: :oops: :oops:
groetjes weer van sarina

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » di 13 feb 2007 17:43

Je kan je foto's eens proberen op te laden met http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false; :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 13 feb 2007 17:43

:banaan: Toevallig kan binnenkort iedereen eenvoudig de voorbeelden uploaden naar kralen.com. Hierdoor hoef je niet zelf webspace te hebben en blijven de foto's altijd te vinden. Ik zal hier later meer over posten, zodat er evt nog tips uitgewisseld kunnen worden, maar het is de bedoeling dat iedereen voortaan foto's toont door ze te uploaden naar kralen.com, zodat de voorbeeldenforum altijd compleet kan blijven.

Sarina, als je wil kan je de voorbeelden wel even naar mij mailen (info apestaart kralen.com) dan upload ik ze en geef je de url, zodat jij een topic erover kan starten.

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » di 13 feb 2007 17:45

:D ideaal sandra :D moet je dan nog wel steeds de url tussen in die code zetten of hoe gaat dat dan?
Groetjes Marit

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 13 feb 2007 17:52

Wat ik in gedachten heb is dit:
- je geeft aan hoeveel voorbeelden je wil uploaden, bv 3
- er verschijnen 3 tekstvakjes waarmee je je voorbeeld moet selecteren.
- je druk op de verzendknop, daarna verschijnt er een code die je moet kopieren bij je topic.

Hierdoor:
- kan iedereen voorbeelden laten zien
- blijven topics altijd compleet met foto's

Het wordt dan wel verplicht de foto's op deze manier te laten zien, ik hoop dat dit geen probleem is.

Er zijn dan ook meer mogelijkheden, bv aan het eind van de maand automatisch overzicht van alle verstuurde voorbeelden, met mogelijkheid te stemmen op de leukste voorbeeld, zomaar voor de eer. Maar die ideeen wil ik nog op een rij zetten en bij een nieuwe topic posten zodat iedereen nog kan meedenken.

Ik moest eerst zorgen dat het systeem de plaatjes automatisch kan verkleinen (geen zin in foto's van 3 mb ;) ) en dat kan nu. :banaan: :banaan: :banaan:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 13 feb 2007 17:53

Wat een grandioos idee :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » di 13 feb 2007 18:08

Wat een geweldig idee. Zo krijg je ook 1 maat foto's waarschijnlijk? En dan lukt het me misschien eindelijk om een "klik op de foto"- foto te plaatsen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 13 feb 2007 18:57

:) Ja, het wordt een beetje zoals mijn voorbeeldenpagina op kralen.com zelf. Er wordt een foto van bv 250 pixels hoog getoond, als je erop klikt krijg je 1 te zien van bv 500 pixels hoog. De html code wordt vanzelf voor je aangemaakt als je de foto's heb geupload, je hoeft dan alleen nog te knippen - plakken. Ik bedenk me nu, ik ben benieuwd hoeveel dataverkeer ik dan per maand krijg. :shock: Maar het geeft wel veel extra leuke mogelijkheden. Ik kan dan bv zorgen dat je ook eenvoudig per persoon topics terug kan vinden, en ook mensen die inspiratie zoeken kunnen dan eenvoudig zien welke foto's de afgelopen maand zijn toegevoegd. Doel is inspiratie uitwisselen, en daar horen honderden voorbeelden ook bij denk ik zelf. :)

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » di 13 feb 2007 19:14

Sandra schreef: Ik bedenk me nu, ik ben benieuwd hoeveel dataverkeer ik dan per maand krijg. :shock:
Hahahaha, dat was mijn eerste reactie. :shock: Maar wel hardstikke leuk en (denk ik) eenvoudig en eenduidig. 8)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » vr 16 feb 2007 20:03

Hoi Sandra, dat klinkt goed.

Zo kan ik op mijn eigen site ook foto's toevoegen, op de manier die jij beschrijft. das lekker makkelijk!

Succes ermee!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 17 feb 2007 16:36

hi Healthy,
Hoe bedoel je precies? Dat de foto's automatisch verkleind zijn en jij die dan kan gebruiken? Als de foto's geupload zijn mogen ze alleen bij mijn forum getoond worden, want ja ik moet wel betalen voor het dataverkeer. ;) Maar je kan wel bv de verkleinde foto's uploaden naar je eigen server en die dan gebruiken voor je site, dat is geen probleem.

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » zo 18 feb 2007 09:57

Nee, ik bedoel dat de website die ik zelf heb, door m'n broertje zo is ingericht, dat ik op diezelfde manier foto's kan toevoegen.

En dat dat heel goed werkt.
En dat ik dus denk dat dit wat je nu beschrijft voor jouw site een goeie stap is om te doen. Dat de site er makkelijker van wordt.

Ik bedoel niet dat ik foto's van jouw site ga toevoegen...ben je mal! ;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 feb 2007 13:08

ooh zo. Dacht wel al dat ik verkeerd begreep hoor maar wist niet goed wat je wel bedoelde. ;) Handig, zo 'n broertje.

Gesloten