opmerking over voorstellen en verwijzen naar zoekfunctie

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Annemarie!
Bead Fan
Berichten:306
Lid geworden op:vr 09 jun 2006 22:01

Bericht door Annemarie! » vr 19 jan 2007 12:53

inderdaad niemand is perfect!
ja ik ook hoor!!
alleen sinds een paar dagen heb ik ff een dipje
sieraden maken lukt niet meer
een paar weken probeer ik het elke keer
maar ik probeer het en leg het steeds weg omdat het niet lukt
dat vind ik er * want sieraden maken is echt mijn passie en een van de weinige dingen/hobby,s die ik nog kon lukt al een tijd niet meer goed maar nu helemaal niet meer teminste heel simpel rijgen nog wel maar dan moet dat niet bv maar 25 cm zijn met een calotje of meerdere draden want dan lukt het niet meer
ik denk dat ik volopig dus ook minder op het forum zal zijn
is een beetje te pijnlijk.
groetjes Annemarie :-)

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 19 jan 2007 14:04

madebyme schreef:... Wanneer een foto niet werkt, sturen vaak meerdere mensen een bericht met: 'de foto doet het niet', met als gevolg dat er 5 berichten met de zelfde inhoud staan.
Dat lijkt mij onnodig ...
Ik vind zelf altijd iets van 5 wel genoeg, maar als er 1 of 2 keer staat "ik kan de foto niet zien" dan zeg ik het zelf toch ook nog een keertje.

Het gebeurt, zoals jij al zei, vaak genoeg dat de 1 hem niet kan zien en de ander wel, en ik zou zelf ook niet moeilijk gaan doen als er 20 personen mijn foto wel zien en 1 niet, maar als ik dan zie dat de meerderheid het niet kan zien moet er echt iets gebeuren (zo zie ik het tenminste).
~Audrey~

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » vr 19 jan 2007 15:28

dat over de foto´s zou ik zelf niet zo´n probleem vinden, maar ik snap het dat anderen dat misschien overdreven of irriterend vinden. denk gewoon aan wat je zelf vind. als je het irriterend vindt, zeg dan niets. wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet toch?

ik heb trouwens wel gemerkt dat het veel vaker voorkomt dat mensen zeggen heb je je al voorgesteld? want toen ik me hier aanmeldde heb ik me nooit voorgesteld, en heb daar nooit commentaar/reacties op gehad. ik heb wel een keer een topic gemaakt met toen ik naar zweden ging. maar ik snap niet hoe dat zo ineens kan veranderen, dat mensen nu wel vinden dat je je moet voorstellen en 1,5 jaar geleden niet

en @ madebyme, maakt niet uit hoor :wink:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 20 jan 2007 13:27

Over voorstellen: het gebeurde al weleens vaker, maar beetje wisselvallig, dan weer wel en dan weer niet.
Over foto's die niet werken: je hoeft niet te gaan pb-en, mensen kunnen niet zien wie er heeft gepb-ed, straks krijgt iemand dan gelijk 5 a 6 pb's. ;) Gewoon 1 of 2 reacties dat foto niet werkt is meer dan genoeg. ;)

Wat ik ook soms niet snap, is dat er ergens gepost wordt 'je hebt een pb'. Bij restjes verkopen kan ik het me wel voorstellen, maar verder is het niet nodig....vooral als iemand een vraag heeft....bij een forum hoor je tips met iedereen uit te wisselen, als je het pb-ed hebben anderen er niets aan, en 'n post 'je hebt een pb' is al helemaal nutteloze informatie. ;) Niet dat dit vaak voorkomt hoor, maar nu we het er toch over hebben... ;)

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » zo 21 jan 2007 10:07

Sandra schreef:Wat ik ook soms niet snap, is dat er ergens gepost wordt 'je hebt een pb'. Bij restjes verkopen kan ik het me wel voorstellen, maar verder is het niet nodig....vooral als iemand een vraag heeft....bij een forum hoor je tips met iedereen uit te wisselen, als je het pb-ed hebben anderen er niets aan, en 'n post 'je hebt een pb' is al helemaal nutteloze informatie. ;) Niet dat dit vaak voorkomt hoor, maar nu we het er toch over hebben... ;)
Ja dat vind ik ook!
Als ik iemand PB over restjes dan post ik het altijd ook, voor het geval het PB'tje niet aankomt oid.
Maar op andere plaatsen staat het altijd een beetje geheimzinnig ofzo :?
~Audrey~

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » zo 21 jan 2007 11:03

flapflap schreef:
Sandra schreef:Wat ik ook soms niet snap, is dat er ergens gepost wordt 'je hebt een pb'. Bij restjes verkopen kan ik het me wel voorstellen, maar verder is het niet nodig....vooral als iemand een vraag heeft....bij een forum hoor je tips met iedereen uit te wisselen, als je het pb-ed hebben anderen er niets aan, en 'n post 'je hebt een pb' is al helemaal nutteloze informatie. ;) Niet dat dit vaak voorkomt hoor, maar nu we het er toch over hebben... ;)
Ja dat vind ik ook!
Als ik iemand PB over restjes dan post ik het altijd ook, voor het geval het PB'tje niet aankomt oid.
Maar op andere plaatsen staat het altijd een beetje geheimzinnig ofzo :?
maar als iemand bij het topic waar kan ik kopen? een berichtje zet, en iemand heeft die dingen nog thuis liggen, dan kan ik het me voorstellen dat diegene dat niet op het forum zegt en je een pbtje stuurt, met de melding dat je een pbtje hebt.

maar ik ben het wel met jullie eens, het staat wel geheimzinnig als het bij een ander topic gebeurt :wink:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 21 jan 2007 15:03

Precies, geheimzinnig is het, en in zo 'n geval zoals jij zegt kunnen ze altijd zeggen 'ik heb wel een restje voor je en heb een pb gestuurd'. ;)

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » zo 21 jan 2007 22:27

Sandra schreef:Precies, geheimzinnig is het, en in zo 'n geval zoals jij zegt kunnen ze altijd zeggen 'ik heb wel een restje voor je en heb een pb gestuurd'. ;)
dat is inderdaad beter ja :wink:
Groetjes Marit

Gesloten