Een tijdje terug waren er nogal discussies omdat er werd verwezen naar de zoekfunctie. Het komt voor mij over alsof de ene helft van de forumleden geirriteerd raakt als iemand wat vraagt waarvan het antwoord al te vinden is, en de andere helft zich ergerd als er wordt gepost 'gebruik de zoekfunctie'. Ik vind dit jammer, ik wil het forum voor zoveel mogelijk mensen leuk maken. Ik snap dat de meesten geen zin hebben hun tips meerdere keren te posten, maar ik snap ook dat sommigen hun antwoord niet vinden via de zoekfunctie.
Wat ik nu heb bedacht is het volgende. Als iemand iets vraagt waarvan je al weet dat het te vinden is via de zoekfunctie en je hebt geen zin om te reageren, reageer dan niet. Het is niet verplicht.
Ook zal ik binnenkort een sticky topic maken met daarin tips hoe de zoekfunctie te gebruiken.
Ik zou het heel fijn vinden als iemand wat nuttige tips zou willen samenvoegen. Bv tips over hoe sieraden opbergen, tips over sieradenparty's of workshops, etc. Dan maken we daar een sticky topic van. Dat zijn volgens mij onderwerpen waar vaak vragen over zijn, en waarvan al meerdere tips verspreid zijn over meerdere topics.
Als jullie nog andere ideeen, vragen opf tips hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!