Kerst ketting

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:
Kerst ketting

Bericht door Christina » zo 14 dec 2003 11:56

Hoi Sandra, klopt het dat ''Eigen Creaties"' niet goed loopt.. dat met die berichtjes is goedgekomen maar ik wil de ketting van Stephanie bekijken ..en ik krijg hem niet te zien..Althans voor de helft...hij maakt de foto niet af? Er is wat aan de hand met Eigen Creaties...Ik weet het voor de rest ook niet ..ik dacht ik vermeld het even...
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 17 dec 2003 12:47

Ja lekker handig van Casema..... Ze hadden ons op een abbonement gezet die we al lang niet meer hebben.. was te langzaam .. nu hebben we Premium...Maar we dachten dat deze niet goed geinstalleerd was.. kon niks downloaden.. zelfs geen foto's zien.. wij bellen dat de verbinding oertraag was... Casema: Ja wat voor pakket heeft U? Cable broadband Premium..Casema: O maar we hebben niet de goeie pakket aangeklikt dus we hadden de oude cable basis................Nou al met al HEB ik vandaag pas internet... nu is ie goed na veel bellen :oops: Dus Sandra .. Dat verklaart de foto's en dergelijke...
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 17 dec 2003 15:48

sorry voor late reactie (was een weekendje weg) maar toch bedankt voor je tip, ook al kon ik er niets aan doen. ben blij voor je dat tragema uh casema het eindelijk goed heb gedaan.
groetjes,
Sandra

Gesloten