HUH !?

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Tutteltje2
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:wo 05 jul 2006 15:07
HUH !?

Bericht door Tutteltje2 » do 13 jul 2006 21:57

Heey..
Ik heb een vraagje. :( Als iemand een plaatje post, kan ik ze meestal niet zien? Er komt dan een wit vlakje met zo'n rood kruisje in de hoek. En zo kan ik meestal niet eens zien waarover het gaat. Heb ik wat verkeerds gedaan of hoe werkt dat? :oops:
Groetjes Tutteltje

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 jul 2006 22:06

Het kan zijn dat je een programma heb dat spam / reclame op internet voorkomt. Er bestaan programma's die als je bv naar http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; ga alleen plaatjes toon die ook op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; sta, als het op een andere site sta tonen ze het niet, dit omdat dat meestal reclame is. Dat is het enige dat ik zo snel kan bedenken...Een paar mensen hebben dat programma niet en kunnen velen plaatjes toch niet zien, hoe dat komt weet ik niet...

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » do 13 jul 2006 22:36

Ik heb dat een hele tijd gehad met foto's die gepost waren via MSNgroups, dan kreeg ik steevast een kruisje te zien ipv een foto. (Maar nu ik dit lees valt me ineens op dat ik het al lang niet meer gehad heb, ik heb ook geen idee of er iets veranderd is sindsdien)

Misschien kun je eens kijken of het foto's zijn van dezelfde host (dus bijvoorbeeld via Picturetrail of MSNgroups), of foto's van dezelfde gebruikers waar het mis gaat?

Gebruikersavatar
jappeleintje
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:wo 14 jun 2006 11:08

Bericht door jappeleintje » do 13 jul 2006 22:44

Het ligt er misschien ook aan of je met een gewone windows pc werkt of met een apple macintosh?

Ik zie nl. ook vaak kruisjes.....ik werk met een pre-historische imac :wink:

gr. Mo

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » do 13 jul 2006 22:58

ik heb ook een mac maar ik zeie gewoon alle fotos~
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
jappeleintje
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:wo 14 jun 2006 11:08

Bericht door jappeleintje » do 13 jul 2006 23:03

Hoi Marith,

Ik heb er dus een uit het wijnjaar 0! Uit 1997 of zo, nog met het ouwe mac OS 9.2 programma..... jij zal waarschijnlijk het programma Tiger of Panther op je mac hebben?

Er staat een andere mac op me te wachten, mijn man moet 'm alleen nog aansluiten.....maar ik ben zooooo verknocht aan dit ouwetje!

gr. Mo

Gesloten