je creaties plaatjes gehost op het forum

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.

Wil jij voorbeelden showen via een uploadformulier van Kralen.com?

Ik vind het een leuk idee en doe dan graag mee!
46
79%
Ik vind het een leuk idee maar doe waarschijnlijk niet mee.
3
5%
Ik doe liever niet mee, want ik vind het makkelijker de foto's te showen vanaf mijn eigen website.
7
12%
Ik doe liever niet mee, want ik wil niet dat mijn voorbeelden dan ook op de voorbeeldenpagina komen.
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » vr 19 mei 2006 16:20

Ayla schreef:Top idee, het is nu zo jammer dat in oudere topics de foto's vaak verdwenen zijn.
Inderdaad, kvind het ook een goed idee

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 19 mei 2006 16:29

Om eerlijk te zijn zou ik het niet doen. Zoals iemand anders als zei vind ik de voorbeeldenpagina ook meer iets voor als je er mee akkoord gaat dat iemand je idee zo goed als kopieert. En dat zie ik niet zitten. Ook het telkens op 2 sites moeten plaatsen dan zou mij storen. Zou het misschien voor de moderators niet handiger zijn als iemand een pb stuurt als die een verwijderde foto ziet?. Dan moeten ze het niet steeds allemaal nagaan.

Groetjes,

Elke

Gebruikersavatar
red lady
Bead Dreamer
Berichten:664
Lid geworden op:za 21 mei 2005 17:00
Locatie:tilburg

Bericht door red lady » vr 19 mei 2006 18:11

ik vind het een superidee slim2
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 19 mei 2006 18:16

Haematodipsia schreef:Om eerlijk te zijn zou ik het niet doen. Zoals iemand anders als zei vind ik de voorbeeldenpagina ook meer iets voor als je er mee akkoord gaat dat iemand je idee zo goed als kopieert. En dat zie ik niet zitten. Ook het telkens op 2 sites moeten plaatsen dan zou mij storen. Zou het misschien voor de moderators niet handiger zijn als iemand een pb stuurt als die een verwijderde foto ziet?. Dan moeten ze het niet steeds allemaal nagaan.

Groetjes,

Elke
heb je dan een website? want ik zie niets onder de www-knop...dus zou je maar 1x hoeven te uploaden. ;0
maar goed, ik snap je idee op zich over kopieren. ik persoonlijk vind dat er bij kan staan, op de voorbeeldenpagina, dat er copyright geldt en dus niet letterlijk nageaapt moet worden. dan moet je nog maar afwachten of iedereen zich eraan houdt, maar dat heb je bij show je eigen creaties ook. ik persoonlijk vind daarom dat het niet veel verschil maakt of het op beiden of alleen bij het forum staat, maar kan me wel voorstellen dat je denkt dat het verschil maakt. je zou denken dat het forum alleen bekeken wordt door andere forummers, die het snappen. alleen zie ik aan de stats dat er ook heeeeel veel kijkers zijn, die niet posten, en tja die kunnen ook na-apen. ;)

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » vr 19 mei 2006 18:43

Als je niet wilt dat jouw sieraden nagemaakt kunnen worden moet je ze gewoon nooit op internet zetten.

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » za 20 mei 2006 09:41

Mij lijkt het wel een goed idee.
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 18 jun 2006 19:47

ik vind het een goed idee ;)
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » ma 19 jun 2006 07:08

super idee
wil je niet dat iemand inspiratie opdoet, of je dingen klakkeloos gaat namaken, zet het er dan niet op, er zijn altijd wel van die mensen hoor die met je ideeën gaan lopen...
ikzelf vind het praktisch geen verschil, of je nu enkel bij show je creaties, of ook op de voorbeeldenpagina staat....
het zijn maar flauwerikken die een creatie KOPIEREN.....
je kan er toch altijd iets van jezelf van maken zeker, mij zou het niets zeggen iets na te maken van een ander!!!!
ik vind het dus een héél goed idee!!!!!!

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 14 jul 2006 07:43

Dat vind ik ook, als je niet wil dat je sieraden worden nagemaakt, post ze dan niet op internet.
Ik vind het zelf niet zo erg dat iemand mijn sieraden namaakt maar ik snap wel dat er mensen zijn die dat niet zo leuk vinden..

Gaat dat van dat uploaden van die foto's nu door of is dat nog niet beslist?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 14 jul 2006 07:47

Ja gaat door, maar er komt een nieuwe versie phpbb forum, waarbij dat sowieso kan. Dus tja waarom zelf prutsen als het straks sowieso kan.... ;) Ik wacht maar even op de nieuwe versie van het forum...
Ik moet binnenkort forum updaten, maar dan zit de foto's er nog niet bij hoor, duurt nog een tijdje volgens mij tot de nieuwe door de tests heen zijn...

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 14 jul 2006 07:52

Tof!!

Gesloten