Ik heb al een tijdje het volgende idee. Ik zou een formulier kunnen maken waarmee je de foto van je creatie upload naar de server van het forum. Dat heeft de volgende voordelen:
- Je hebt dan zelf geen webspace nodig, dus mensen zonder website kunnen ook creaties tonen.
- Waarschijnlijk kan ik zorgen dat het automatisch geresized wordt, zodat het laden niet te lang duurt en ik niet teveel dataverkeer krijgt

- De plaatjes blijven dan bewaard. Op zo 'n manier kan je 'n jaar later nog de foto bekijken, waardoor het subforum uitgebreid blijft en wij topics zonder foto's niet hoeven te verwijderen.
Nadeel is dat we verwachten dat je je creaties altijd upload via het formulier. Op zo 'n manier weten we zeker dat de foto's altijd te zien zullen zijn bij de topic, wat ons weer tijd bespaart om te kijken of er topics verwijderd moeten worden. Verder worden je creaties dan ook toegevoegd aan de voorbeeldenpagina van kralen.com, en moet je dus wel tijdens het invullen van formulier kleur en techniek invullen.
Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden.