Abonnement op topic, maar geen bericht

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Melanie
Bead Brilliant
Berichten:2753
Lid geworden op:za 26 mar 2005 20:53
Locatie:Gendt
Contacteer:
Abonnement op topic, maar geen bericht

Bericht door Melanie » di 04 apr 2006 17:14

Ik heb er eigenlijk al heel lang last van: ben ik geabonneerd op een onderwerp, maar krijg opeens geen meldingberichtjes meer via de mail dat er een nieuw bericht op een topic is geplaatst.

Ik denk dat ik weet waardoor het nu komt, in ieder geval bij topics die ik zelf plaats. Zodra ik in een eigen geplaatst topic reageer, vervalt lijkt het wel het abonnement (terwijl onderaan de pagina toch staat dat ik geabonneerd ben).

Sandra, heb jij hier al vaker van gehoord/klachten over gehad?
Groetjes, Melanie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 apr 2006 17:31

tijd terug soms klachten gekregen geloof ik ja, maar niet vaak...
wel vreemd....want het forum is van phpbb en dit is al de zoveelste nieuwe versie, oftewel je zou denken dat dat soort kleine dingen wel moeten werken...
wat ze wel vaak doen geloof ik, is dat ze een mailtje sturen als er nieuw bericht is, en dat ze dan pas opnieuw mail sturen als je er al 'n keer heb gelezen...of is dat niet zo bij phpbb?
iig, weet niet zo snel een oplossing...

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 04 apr 2006 17:35

sandra schreef: wat ze wel vaak doen geloof ik, is dat ze een mailtje sturen als er nieuw bericht is, en dat ze dan pas opnieuw mail sturen als je er al 'n keer heb gelezen...of is dat niet zo bij phpbb?
...
Dit is zo.... wel geen oplossing voor het probleem, maar dan weet je even dat dit klopt :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
violetmoon_17
Bead Addict
Berichten:2018
Lid geworden op:wo 06 jul 2005 07:40
Locatie:ergens in Noord - Limburg
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » di 04 apr 2006 18:18

Ik heb het ook al vaker gehad.

Ook als ik het laatste mailtje heb gelezen krijg ik soms erna geen nieuwe mail meer, terwijl er nog een stuk of 5 mensen hadden gereageerd. :?
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » ma 01 mei 2006 21:22

Hoi,

Ik heb nog nooit mail gekregen of ik nu zelf een topic start of als ik ergens reageer. En dat terwijl ik naast verslaafd aan fimo ook verslaaf ben aan mail. :lol:
Het lukt me ook niet om een avatar te plaatsen. De eerste keer was hij nog te groot dus dat was logisch maar inmiddels heb ik hem heel erg verkleind en al verschillende malen geprobeerd. Ook wordt mijn handtekening niet geplaatst, en als ik hem weer invoer en ik kijk dan nog eens bij mijn profiel dan staat het er niet meer.
En de tekst die ik een keer heb ingevoerd bij mijn interesses die krijg ik niet meer veranderd. Misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd. Degene die het weet mag het zeggen.


Groetjes fimoPhilo

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 01 mei 2006 21:29

heb je nagekeken of je juiste mailadres erin staat? misschien komt de mail in spambox?
avatar moet vrij klein zijn...
profiel wijzigen doe je bij http://forum.creadream.nl/profile.php?mode=editprofile" onclick="window.open(this.href);return false; , let je wel op dat je bij juiste ok knop klik na het wijzigen?

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » wo 10 mei 2006 07:41

Ik heb zojuist weer een poging gedaan. Ik zie op die pagina maar een 'ok-knop'. Onderaan de pagina. Daar heb ik op geklikt.
Het enige wat ik nog niet ingevuld heb, en dat heeft er misschien wel mee te maken is de datumweergave. Hoe moet ik die invullen?

Mijn avitar is heel klein. Gebruik hem bij het dragonmagicforum ook.

In elk geval bedankt voor het meedenken.
Het lijkt erop dat mijn handtekening nu werkt. :lol:

Groetjes fimoPhilo
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » wo 10 mei 2006 07:43

He en de avatar is nu ook gelukt. Ben nu wel benieuwd of ik ook mail krijg. Dan bestaat mijn probleem zomaar niet meer.

Goed zeg. Ik snap er niets van. Heb naar mijn weten niet anders gedaan dan andere keren. Maar hoe dan ook, ik ben tevreden.
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Gesloten