kralenruil

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Plaats reactie
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

kralenruil

Bericht door Sandra » do 23 mar 2006 22:46

dag allemaal,
ik heb een nieuw subforum aangemaakt, zodat je ook van persoon tot persoon kan ruilen. een aantal personen leken het nl leuk. ik persoonlijk vraag me af of het altijd leuk zal zijn, was het niet waar 2 ruilen 1 huilen? ;) maar ach, kan het altijd uitproberen.

iig:
zou iemand voor mij de instructies en spelregels over ruilen van groep tot groep kunnen opstellen? dan maak ik sticky topic bij het subforum, zodat iedereen meteen snapt waar het over gaat. hetzelfde geld voor ruilen van persoon tot persoon.

verder wil ik jullie vragen mij een e-mail (geen pb) te sturen met daarin de topic, als het klaar is. ik zal het dan sluiten en zal het dan eens in de zoveel tijd verwijderen. dat houdt het forum ook weer een beetje schoon. ;)

alvast bedankt!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 mar 2006 22:51

ps: volgende keer svp ideeen ff mailen. ik lees nl niet alle topics en wist tot vandaag dan ook niet af van jullie idee. voordat een subforum ineens andere doelen krijgt, wil ik dus eerst een mail krijgen, zodat ik kan kijken hoe we het kunnen veranderen, bv nieuw subforum aanmaken. alvast bedankt :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 mar 2006 23:01

ik heb kralenruil van persoon tot persoon toch toegevoegd bij restjs verkopen, er moeten ook niet teveel subforums komen. ;)

als iemand mij wel nog instructies kan mailen over kralenruil in een groep....alvast bedankt!

Plaats reactie