Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik een bericht helemaal ingetijpt heb, en vergeten ben de code in te voeren.
Dus open ik een nieuw venster kopieer daar de code, ga terug naar het venster waar ik aan het schrijven was. wil ik daar de code plakken.
Floept me me hele tekst weer weg.
*dit gebeurt natuurlijk altijd als je een heel verhaal hebt geschreven *
Waar ligt dit aan?
Ben ik het nu die het fout doet?
Heb ik af en toe last van een

Tot nu toe gebeurde het alleen bij dit forum.
Carina


