geregistreerde gebruikers
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik hou ook niet van die anonieme berichten, want meestal zijn ze onbeschoft.....
Misschien een hint voor Sandra? Kan je niet verplichten om een naam in te vullen? Of dat iemand zich verplicht moet aanmelden voordat hij/zij een bericht op het forum kan plaatsen?
Esther
Misschien een hint voor Sandra? Kan je niet verplichten om een naam in te vullen? Of dat iemand zich verplicht moet aanmelden voordat hij/zij een bericht op het forum kan plaatsen?
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
ik kan wel instellen dat je geregistreerd moet zijn om een bericht te plaatsen.....nadeel is wel dat mensen niet eenvoudig een vraag kunnen stellen (sommigen hebben niet het geduld meteen te registreren). ook is het jammer als je 'ff snel' een bericht wil plaatsen en niet wil inloggen, omdat je dan meteen zie welke berichten zijn toegevoegd sinds je laatste bericht.
maar al dat anonieme gedoe is ook irritant....wat willen de meesten van jullie?
maar al dat anonieme gedoe is ook irritant....wat willen de meesten van jullie?
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
OK, ga ik weer tegen de richting in. Ik vind het best OK zo, het is inderdaad vaak zo dat de 'gast'berichtjes onbeschoft zijn, maar ik vind het wel zo handig dat je van bv. op het werk vlug een berichtje kan plaatsen zonder in te loggen en dat zou dan afgelopen zijn.
En ook lijkt het mij voor beginnende kralers gemakkelijker als ze niet meteen moeten registreren. Anderzijds: het kost niets, dus moeten ze maar even moeite doen.
Mij maakt het dus eigenlijk niet zoveel uit, ik vind het enkel spijtig dat je dan niet meer vlug een berichtje kan plaatsen.
En ook lijkt het mij voor beginnende kralers gemakkelijker als ze niet meteen moeten registreren. Anderzijds: het kost niets, dus moeten ze maar even moeite doen.
Mij maakt het dus eigenlijk niet zoveel uit, ik vind het enkel spijtig dat je dan niet meer vlug een berichtje kan plaatsen.
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Moeilijk, bij Anoniem weet je nooit zo goed of het serieus bedoeld is. Maar als je iedereen wil laten registreren zal je denk ik ook veel mensen hebben die 1 keer een vraag stellen en daarna nooit meer, dan zou je dus heel veel geregistreerde hebben, en niet echt meer een duidelijk beeld over hoeveel mensen nou echt serieus op het forum zitten!
Als ik echt zou moeten kiezen dan maar geregistreerd, maar eigenlijk vind ik het zo ook wel prima. Alles heeft natuurlijk voor en tegens.
Als ik echt zou moeten kiezen dan maar geregistreerd, maar eigenlijk vind ik het zo ook wel prima. Alles heeft natuurlijk voor en tegens.