Lees net het vorige bericht het sorry!!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
chatibeads
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:do 09 okt 2003 22:00
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Lees net het vorige bericht het sorry!!

Bericht door chatibeads » vr 24 okt 2003 18:43

Hai,

Ik las net het vorige bericht en schrok :oops: , ik heb ook een bericht bij show off neergezet, maar dat was eigelijk meer ook om mijn eigen gemaakte kralen te laten zien die ik nu ook op een website heb gezet, wil je me a.u.b. zeggen als dit niet de bedoeling is dan haal ik het er van af.

Dank je Chantal

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 24 okt 2003 21:20

Chantal we mogen wel onze zelfgemaakte kralen en sieraden laten zien maar we mogen geen reclame meer maken voor onderdelen etc. omdat Sandra zelf een groter assortiment aan het opzetten is in haar shoppie en het is natuurlijk stom om je concurentie gratis advertentie ruimte te geven en dan zelf de inkomsten mis te lopen ;) dat is het zo'n klein beetje ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 24 okt 2003 21:30

oh nee joh, het is helemaal niet erg, ik vind het hartstikke leuk dat je zelf kralen maakt en tis leuk als je daar informatie over uitwisselt.

ik geef je wel gelijk dat je schrok, want ja, je verkoopt kralen, maar ik vind dat dit wel moet kunnen. jij doet het als hobby, ben niet uitgebreide internetshop die berichten plaatst voor reclame, jij plaatst het eerder volgens mij omdat je je interesse in kralen maken wil delen. en daarom vind ik dat het moet kunnen. ;)

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 24 okt 2003 21:36

San mag ik wel als ik nieuwe lessen op mijn site plaats dat eigenlijk vertellen?? het si op mijn website niet mijn webshop?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gesloten