Kerst-smilies: codes veranderen?

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
CJ
Bead Designer
Contacteer:
Kerst-smilies: codes veranderen?

Bericht door CJ » ma 19 dec 2005 14:30

Toen ik daarstraks wat oude topics bekeek, zag ik ook allemaal kerst-smilies in berichten van bijvoorbeeld augustus. Dat betekent dus dat als de kerst-smilies weer worden weggehaald uit het 'emoticons-overzicht', in de berichten van december opeens weer allemaal 'gewone' smilies staan.

Of het technisch mogelijk/doenlijk is, weet ik niet, maar is het misschien een ideetje om de codes van de kerst-smilies (een klein beetje) te veranderen, zodat de afgebeelde smilies - zowel vóór als na de kerstperiode - niet achteraf gewijzigd kunnen worden?

:D :D :D :D Geheel in kerststemming :wink: :wink: :wink: :wink:
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 19 dec 2005 14:45

nee dat is helaas niet mogelijk...dan zou ik de kerst smilies als nieuwe toe moeten voegen, en dan zie je ze het hele jaar, als je op 'meer emoticons' klik...en als ik 'n manier bedenk om te zorgen dat ze dan niet te zien zijn, dan zie je waarschijnlijk rode kruisjes, waar de kerst emoticons te zien zouden moeten zijn.

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » ma 03 dec 2007 18:06

:) dees is ook leuk zeg!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 dec 2007 19:35

:) :) ja he! ik gebruik hem steeds bij mijn nieuwsbrief als ik als afzender E-Piet :) zet , vind het heel leuk plaatje daarvoor.
En als sinterklaas eenmaal voorbij is heb ik kerstplaatjes. :) maar dan vanaf 10de ofzo, vind het niet leuk als kerst meteen vanaf 6de overal aanwezig is....denk dat wel meer zo denken. ;)

Gesloten