Jammer dat we niet even mogen reageren!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 20 jul 2005 13:54

sandra schreef:mar-joya je hebt helemaal gelijk....en omdat ik dat allemaal niet kan bijhouden heb ik nu maar besloten dat alleen ik en de moderators een naampje eronder hebben...en miekel, want die was altijd al de adressenkenner. ;)
:applaus: vind ik een goede oplossing en die van Miekel is terecht en verdiend.... ( zonder anderen voor het hoofd te willen stoten)

Is het een idee om in elk onderdeel van het forum de regels als sticky te plaatsen of is dit overdreven, niet te doen, of neemt het teveel ruimte in beslag :oops:

Ik snap de oproep van Sandra, maar ik snap ook diegenen die dit niet hebben gedaan, ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je misschien zeurt, je zelf ook wel eens niet aan de regels houdt, je niet wilt klikken en dat dat je tegenhoud, uiteindelijk heb je wel jezelf ermee, omdat je wegblijft :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » wo 20 jul 2005 20:19

Mar-JoYa schreef:
sandra schreef:mar-joya je hebt helemaal gelijk....en omdat ik dat allemaal niet kan bijhouden heb ik nu maar besloten dat alleen ik en de moderators een naampje eronder hebben...en miekel, want die was altijd al de adressenkenner. ;)
:applaus: vind ik een goede oplossing en die van Miekel is terecht en
verdiend.... ( zonder anderen voor het hoofd te willen stoten)
Op eigen verzoek is mijn naampje ook verwijderd.
Ik zal niet meer automatisch reageren maar als iemand er niet uitkomt mag je me altijd een pb'tje sturen.
Er gaat teveel tijd inzitten... Ook wil ik geen uitzonderingspositie.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
tinus
Bead Designer
Berichten:959
Lid geworden op:ma 11 okt 2004 11:25
Locatie:Heerhugowaard

Bericht door tinus » do 21 jul 2005 12:50

Hoihoi

Ik vind dit een hele goeie actie!!!
Ik ergerde me eraan dat er veel "gechat" werd in kletspraat, en ging veel minder lezen daar omdat het niet bij te houden was.
Da's jammer want dan weet je niet meer wie ziek is, getrouwd, rijbewijs, depri aa het lijnen enzenz.
En dat vond ik juist zo leuk!
Ben je een soort hele grote vreemde vriendengroep ofzo.
Jammer voor de kletstante's maar voor hen is een chatroom misschien beter...
Wel jammer van mijn "titel" maar uiteindelijk gaat het daar niet om natuurlijk!!!

Gesloten