Jammer dat we niet even mogen reageren!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:
Jammer dat we niet even mogen reageren!

Bericht door joyas » di 19 jul 2005 21:51

Ik vind het erg jammer dat er ons geen kans word geboden om even te reageren op de 2 topics die sandra names het moderator team heeft geschreven.
ik ben het heus wel met jullie eens, maar wat ik jammer vind is dat er helemaal geen waarschuwing eerst komt, van he, dames het moet anders en dat er nu gewoon gelijk die onderschriften worden weggehaald. Ik en kan alleen maar voor mezelf spreken, post zeker niet om te posten, anders had ik wel meer berichten gehad in die 10 maanden dat ik hier kom. vandaag moet ik eerlijk zeggen, heb ik ook uit me nek lopen kletsen op het forum, maar eerlijk gezegd als reactie op al die loze topics (niet dat ik ze vervelend vind ofzo, best leuk om te lezen)

Ik wil geen discussie uitlokken, gewoon even vertellen hoe ik me voel maar mochten jullie het niet op prijsstellen dan sluiten jullie het topic maar weer.

stom maar voel me gewoon een beetje :(
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 19 jul 2005 21:58

Hoi Natas,
We snappen het wel dat je je zo voelt en zo zullen er wel meer zijn. Maar soms zijn drastische maatregelen nodig en dan kan je ze beter er in 1x in gooien dan iedere keer een klein beetje, want dan ga je je nog meer ergeren aan alle nieuwe dingen.

We hopen ook dat de postings een klein beetje meer ON TOPIC kunnen gaan blijven want sommige dingen gaan zover OFF TOPIC dat er berichten moeten worden gesplits om ze nog een beetje leesbaar te houden en dat schiet voor ons ook niets op want het is een hoop werk. En het blijft allemaal vrijwilligers werk wat we met plezier willen blijven doen.

Dus meiden/kerels als je nu echt niets te melden hebt, post dan niet want het forum wordt er niet leesbaarder op met al de ONE liners ( hele korte zinnetjes ofzelfs 1 woord posten)

Berichten als deze link willen we eigenlijk proberen te voorkomen.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=
Dit is niet vervelend bedoeld naar de schrijfster van dit topic het dient alleen als voorbeeld voor wat ik wil aangeven.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » di 19 jul 2005 22:00

thanks voor je reactie.
ik snap het ook wel. Tis alleen dat ik ook in de afgelopen paar dagen wat dingen heb gelezen over mensen, en nu denk ik jammer, ook zij die het blijkbaar nodig hebben om hier lekker te kunnen kletsen, voelen zich nu misschien bezwaard en kunnen hun ei niet meer kwijt, klinkt dramatisch maar ik denk echt dat er nu wat mensen niet meer durven te posten.
Ik snap dat het natuurlijk een forum is met een doel, waar ik ook heel veel aan heb, maar het is ook een uitlaatklep. maja ik wil niet in herhaling vallen.
Ik snap dat het veel werk is. en jullie doen het super.
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 19 jul 2005 22:10

Natasja, we willen niemand tegenhouden om zijn/haar verdriet of blijdschap hier kwijt te kunnen. Dat mag gewoon blijven, daar doen we niet moeilijk over. Iedereen kan af en toe een "hart onder de riem" gebruiken. Maar "loze" topics en praatjes, zoals het voorbeeld van Ria (en nee het is niet persoonlijk bedoelt naar de schrijfster toe) gaan we weren.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » di 19 jul 2005 22:16

i understand.

in ieder geval bedankt voor het reageren. ik hoop dat het inderdaad gewoon blijft hier om je hart te luchten.

Whahahahaha stom ik maar me meestal helemaal niet druk om dit soort berichten, jullie doen je werk en jullie doen het goed. Misschien komt het om dat ik ongesteld ben. Maar ja dat is off topic.

Never mind ladies,
groetjes
natas
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » di 19 jul 2005 22:18

Inderdaad, toen ik deze topic las, dacht ik onmiddellijk 'ooh, dat is juist het leuke aan dit forum, dat je met je grote en kleine verdrietjes hier terecht kan!' maar gelukkig kan dat nog steeds :wink: Een pak van mijn hart!

Verder vind ik het niet erg dat de namen zijn afgeschaft, ik gaf er zowiezo niet echt om... :wink:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 jul 2005 22:35

precies, kletspraat blijft er zeker. ik bedoel meer topics zoals 'ik verveel me, wie wil chatten' of 'over 5 minuten mag ik naar huis'. ik persoonlijk las het gewoon niet en ergerde me er niet aan, maar er zijn blijkbaar best veel mensen die daardoor afhaken van het forum en dat is jammer, want het forum is bedoeld om kennis uit te wisselen en hoe meer er zijn, hoe meer we van elkaar leren. :)
ik ga nog overleggen met de moderators, maar misschien dat er een chat subforum kan komen, waar dat soort topics wel mogen. ik wil alleen kijken of het dan mogelijk is dat soort berichtjes niet te melden bij 'berichten sinds laatste bezoek', want dan hoeven andere forummers zich er niet aan te ergeren. het probleem is alleen, ik heb het ondertussen ook erg druk met creadream, vandaar dat ik dat niet meteen kan uitproberen. ;)

Gebruikersavatar
Fleur
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 06 apr 2003 12:27
Locatie:Deventer
Contacteer:

Bericht door Fleur » di 19 jul 2005 22:38

Ik zat precies hetzelfde te denken als Natasja...;-) Ik wil namelijk ook wel graag even reageren....
Ik vind namelijk dat bij een forum een onderdeel als kletspraat niet gemist kan worden. Het hoeft toch niet altijd alleen maar over kralen te gaan? Soms kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zich ergeren aan de nutteloze topics, maar aan de andere kant hebben die mensen ook de keus om niet mee te lezen in kletspraat..

Verder ben ik het wel met Esther en Ria eens, de topics over "hoeveel berichten heb ik nu" vind ik ook een beetje onzinnig (ook van mij geen aanval ;-)), maar ik vind het heerlijk om af en toe een lekker te kleppen en daar is kletspraat volgens mij ook bedoeld ;-)

Stel je voor dat we het mooie mannentopic moeten missen ;-)
Afbeelding Groetjes Marije

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 jul 2005 22:41

kletspraat blijft er zeker, zal ik anders een sticky maken van de mannentopic? ;) ;)
het gaat er dus meer om dat er niet gepost wordt van 'nee ik weet het niet' als er gevraagd wordt waar je iets kan kopen en dat er geen topics zijn van 'ik verveel me, wie heeft zin om te chatten'.

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » di 19 jul 2005 22:43

Zit verdikkie een heel keurig berichtje te typen ... zo eentje van nog eens overlezen en op de woorden letten want wil niemand voor het hoofd stoten ... wil ik 'm posten ... ben ik eruit gedonderd en moet ik opnieuw inloggen. :evil:

Wat ik maar wilde zeggen, en nu dus ernstig kort ... ik vind het een gouwe aktie! Complimenten voor Sandra en haar moderators! Well done!
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Fleur
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 06 apr 2003 12:27
Locatie:Deventer
Contacteer:

Bericht door Fleur » di 19 jul 2005 22:52

sandra schreef:kletspraat blijft er zeker, zal ik anders een sticky maken van de mannentopic? ;) ;)
het gaat er dus meer om dat er niet gepost wordt van 'nee ik weet het niet' als er gevraagd wordt waar je iets kan kopen en dat er geen topics zijn van 'ik verveel me, wie heeft zin om te chatten'.
Dan begrijpen we elkaar ;-)
Ik ben het volledig met je eens! :ontmoeten:
Afbeelding Groetjes Marije

gootje
Bead Intelligent
Berichten:1392
Lid geworden op:do 05 feb 2004 21:37
Locatie:nijmegen

Bericht door gootje » di 19 jul 2005 23:00

ik geloof dat ik ook erg blij ben met deze actie..... :D
al die superloze topics...... ik had vaak het gevoel dat het alleen maar ging om zoveel mogelijk berichtjes te posten...... :cry:
ik probeerde deze topics dan ook gewoon te vermijden..... dus niet lezen :cry:
het is een superleuk forum..... en door deze actie zal het dat zeer zeker ook blijven...... toppie :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » wo 20 jul 2005 06:56

Misschien is het leuk om mensen een persoonlijk onderschrijft te geven. ( Dat deed je natuurlijk al ) en ik heb het ook niet over iedereen maar meer over de mensen die opvallen op het forum. Zo staat er bij sommige toch wat leuks onder maar ze hoeven er niets voor te doen ?

Tis maar een idee :oops:
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

Gebruikersavatar
Miriam
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 22 dec 2004 20:10
Locatie:Leende
Contacteer:

Bericht door Miriam » wo 20 jul 2005 07:59

Is het misschien een idee om een live chat op te zetten? Bv Phpmychat, ik heb anders nog wel ergens wat hostingruimte en wat php kennis.
Groetjes,
Miriam

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » wo 20 jul 2005 08:04

Miriam schreef:Is het misschien een idee om een live chat op te zetten? Bv Phpmychat, ik heb anders nog wel ergens wat hostingruimte en wat php kennis.
Het lijkt mij dat er op het web toch genoeg mogelijkheden zijn om te chatten. Bovendien is hiertoe al eens een poging gedaan door forummers maar dat ik volgens mij niet echt van de grond gekomen.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gesloten