Jammer dat we niet even mogen reageren!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 20 jul 2005 09:59

Ik weet niet precies wat er speelt maa rik moet toch Sandra gelijk geven. Soms moet je er een punt achter zetten voor het uit de hand loopt.

Zelf ben ik lang actief geweest of een fitnessforum. In het begin een selecte groep en heel gezellig. Leuke kletspraatverhalen maar ook veel informatie. Toen de groep begon te groeien, kwamen er steeds meer mensen alleen voor de kletspraat en liep het uit de hand. Ruzies ed. ontstonden en ik denk ongeveer 60% van de oude harde kern is weg of nauwelijks actief.

Een kletspraathoekje is leuk om even je ei kwijt te kunnen, maar niet voor onzintopics (al ben ik daar zeker ook zelf soms schuldig aan). Het is te makkelijk om even als je niets te doen hebt, onzinberichten te plaatsen, echter daarvoor is een willekeurige chatbox veel geschikter.

Dus dames; mijn advies: Wees blij met de informatie die je hier dagelijks kan vinden en respecteer de keus van een zeer betrokken admin! (zonder stabiele admin en mods is een forum niets!)

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Bericht door klavertje » wo 20 jul 2005 10:00

sandra, bedankt voor de link maar het werkt niet bij mij :(
creatief saxofonistje ;)

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 20 jul 2005 10:33

Ik vind het ook goed opgelost zo! Maar ik ben ook wel voor de persoonlijk tekstje onder je naam zoals Frieda e.a hebben!
Voor de mensen die hier al langer neuzen (zoals ik :D :oops: )

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 20 jul 2005 10:37

m@rlies schreef:Ik vind het ook goed opgelost zo! Maar ik ben ook wel voor de persoonlijk tekstje onder je naam zoals Frieda e.a hebben!
Voor de mensen die hier al langer neuzen (zoals ik :D :oops: )
Ja dat is ook leuk!!!
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Bericht door klavertje » wo 20 jul 2005 10:39

ja, dat vind ik ook
creatief saxofonistje ;)

Gebruikersavatar
Miriam
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 22 dec 2004 20:10
Locatie:Leende
Contacteer:

Bericht door Miriam » wo 20 jul 2005 10:44

ik heb erover nagedacht een chat pagina te maken maar ik voel er weinig voor. een forum kan je in de gaten houden en heb je onder controle, voor hetzelfde geld wordt er uiteindelijk flink geruzied of geroddeld bij de chatpagina en krijgt kralen.com een slechte naam.
Je hebt helemaal gelijk Sandra.
Het is nu zo dat iedereen die dat wil zijn msnadres in zijn profiel heeft staan. Misschien dat degene die willen kletsen op msn hier gebruik van kunnen maken.
Groetjes,
Miriam

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 20 jul 2005 11:22

m@rlies schreef:Ik vind het ook goed opgelost zo! Maar ik ben ook wel voor de persoonlijk tekstje onder je naam zoals Frieda e.a hebben!
Voor de mensen die hier al langer neuzen (zoals ik :D :oops: )

Ja maar mensen die hier wel of niet langer neuzen kunnen lange tenen hebben of zich terecht of onterecht achtergesteld voelen... in het nieuwe systeem zou Pienjo die hier af en toe woont geen naam hebben en een nieuwkomer misschien wel door het gedrag dat hij/zij vertoont, KAN scheve gezichten opleveren en weer discussie's en geneuzel :roll:
( zelfs van mensen waar je dit niet van verwacht)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 20 jul 2005 11:23

ook wel weer zo!
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 jul 2005 11:34

mar-joya je hebt helemaal gelijk....en omdat ik dat allemaal niet kan bijhouden heb ik nu maar besloten dat alleen ik en de moderators een naampje eronder hebben...en miekel, want die was altijd al de adressenkenner. ;)

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 20 jul 2005 11:36

ben ik te minste van de naam kletskous af.
liefs frietje :lol:
kralengek

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » wo 20 jul 2005 11:54

Maar niet van je reputatie als kletskous! lachen1
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 jul 2005 12:14

Nogmaals, voor degenen die het niet helemaal begrijpen:
1) Kletspraat blijft
2) Alles mag bij kletspraat, behalve topics zoals 'ik verveel me, wie wil chatten' of bv 'over 5 minuten ga ik naar huis!'. Het is dus meer bedoeld voor leuke moppen, even je hart luchten of een grappige of maffe verhaal.
3) Probeer ook bij kletspraat ontopic te blijven. Dus stel er is een mannentopic om foto's uit te wisselen, ga vrolijk verder je gang, maar ga niet kletsen wat vervolgens uitloopt tot iets heel anders, wat niets met mannenfoto's te maken heeft.
4) Reageer alleen bij topics als je kan helpen. dus als iemand vraagt 'hoe maak ik ...', reageer dan niet van 'nee sorry ik weet het niet'.

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » wo 20 jul 2005 12:35

Ik vind de naampjes niet zo van belang, maar als iedereen dat toch wil kan je het ook toepassen op de tijd dat men lid is van dit forum? Daarin kan niet valsgespeeld worden :wink:

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » wo 20 jul 2005 12:55

gootje schreef:ik geloof dat ik ook erg blij ben met deze actie..... :D
al die superloze topics...... ik had vaak het gevoel dat het alleen maar ging om zoveel mogelijk berichtjes te posten...... :cry:
ik probeerde deze topics dan ook gewoon te vermijden..... dus niet lezen :cry:
het is een superleuk forum..... en door deze actie zal het dat zeer zeker ook blijven...... toppie :wink:
Dit is me helemaal uit het hart gegrepen. Moest me inhouden om niet zo nu en dan een scherpe opmerking te maken (ga, wat heb ik weer een klei gekneed, tip van Ria). Toevallig had ik net naar Dani gemaild dat ik wat minder op het forum kwam omdat ik anders wellicht iets ongezelligs zou melden. Nu komt het weer helemaal goed.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 20 jul 2005 12:59

:idea: voor Jolanda en alle anderen die om wat voor reden dan ook vaak wegblijven:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... eedback%2A" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten