Weer over "ongelezen" markering.

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:
Weer over "ongelezen" markering.

Bericht door Fairy » zo 10 apr 2005 19:04

Als ik even kijk op het forum, maar niet alles, wat als ongelezen staat gemarkeerd, lees, is de oranje markering toch weg. Is dat wel normaal? Ik dacht altijd dat je echt iets moest lezen/aanklikken om de oranje markering weg te krijgen. Ik zit wel op het forum via forum.creadream.nl

Lieve groet van Fairy

markraal
Bead Designer
Berichten:955
Lid geworden op:do 02 dec 2004 12:10
Locatie:sassenheim
Contacteer:

Re: Weer over "ongelezen" markering.

Bericht door markraal » ma 18 apr 2005 19:47

Fairy schreef:Als ik even kijk op het forum, maar niet alles, wat als ongelezen staat gemarkeerd, lees, is de oranje markering toch weg. Is dat wel normaal? Ik dacht altijd dat je echt iets moest lezen/aanklikken om de oranje markering weg te krijgen. Ik zit wel op het forum via forum.creadream.nl
ik heb dat ook , heel lastig!
groetjes Markraal

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 apr 2005 20:21

je bedoelt je bezoekt forum, zie bv 10 ongelezen topics, vervolgens bezoek je 1 topic, en daarna staan ze allemaal als ongelezen?
als dat zo is accepteert je niet helemaal cookies / sessies. op de help pagina van http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je lezen hoe je dat kan instellen, je moet dan als url forum.creadream.nl invullen.

Gebruikersavatar
famke
Bead Fan
Berichten:355
Lid geworden op:do 03 mar 2005 17:33
Locatie:Leeuwarden

Bericht door famke » ma 18 apr 2005 21:01

Komt dat niet omdat het forum laat zien welke berichten nieuw zijn sinds je laatste bezoek en niet welke berichten je nog niet hebt gelezen sinds je laatste bezoek?

Ook al heb ik ze niet gelezen, de volgende keer als ik weer kom zijn ze niet nieuw meer omdat ik ze al eerder zag!
Groetjes famke

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 18 apr 2005 23:39

sandra schreef:je bedoelt je bezoekt forum, zie bv 10 ongelezen topics, vervolgens bezoek je 1 topic, en daarna staan ze allemaal als ongelezen?
als dat zo is accepteert je niet helemaal cookies / sessies. op de help pagina van http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je lezen hoe je dat kan instellen, je moet dan als url forum.creadream.nl invullen.


Sorry, maar ik snap dit niet en ik kom ook nergens waar ik iets moet invullen.

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 apr 2005 07:28

op http://www.creadream.nl/help.php#2" onclick="window.open(this.href);return false; staat precies hoe je het moet invullen en waar.

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » di 19 apr 2005 11:32

Okay, is aangepast. Kijken wat er gebeurd.

Lieve groet van Fairy

Gesloten